Beantwoorden
Aaron1999
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Hoort wie klopt daar? It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Vraagje over aliassen en webmailbox

Hallo

 

Sinds vanochtend nieuw internet van Telenet bij ons thuis laten installeren en zit nog met een vraagje:

Ik heb een mailbox 'gemaakt' en heb in totaal daarbij 3 mailadressen (inclusief aliassen). Nu merkte ik op dat wanneer ik een mailtje krijg, de geadresseerde daarbij niet zichtbaar is. Is er een mogelijkheid om de geadresseerde (dus naar wie de binnengekomen bedoeld was) te zien voordat je de mail opendoet? Ik lees niet graag 'per ongeluk' mails van mijn ouders. 

Of is het misschien beter om een aparte mailbox aan te maken per persoon dan?

 

Alvast bedankt! Smiley Vrolijk

 

0 Likes
4 reacties
Ex-Netweter
 

Vraagje over aliassen en webmailbox

@Aaron1999 ik persoonlijk zou ze alle apart houden.

Jos

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Vraagje over aliassen en webmailbox

@Aaron1999   Jos is correct een alias is voor jezelf, mailboxen voor anderen...

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Vraagje over aliassen en webmailbox

Aliassen zijn bedoeld voor dezelfde persoon. Aparte mailboxen voor aparte personen. Aliassen kan je aanmaken om te verhinderen dat iemand  quasi hetzelfde mailadres zou hebben als jezelf.

Bijvoorbeeld:

JosIkke@telenet.be, jos-ikke@telenet.be, jos.ikke@telenet.be, jos_ikke@telenet.be. Dan weet je als er iemend een foute notatie ingeeft van je mailadres het toch bij jou terechtkomt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Vraagje over aliassen en webmailbox

Ja, een aparte mailbox (met elk 5 aliassen) per persoon is het makkelijkst. Zoals je het nu hebt gedaan zal je dus 2 aliassen moeten verwijderen uit de ene mailbox, vrijgeven en aanmaken in een andere mailbox.

 

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/telenet-e-mailadres-verplaatsen-naar-andere-telenet-mailbo...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.