Beantwoorden
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Foutmelding CS2312

Beste weters,

Daarnet was ik een film aan het bekijken via Play More op de TV beneden en kreeg ik een paar keer de melding: de inhoud kan op dit moment niet afgespeeld worden CS2312, probeer het later opnieuw, indien dit aanhoud, contacteer ons...

Wie is ons? Weet iemand wat die foutmelding betekend? Ik heb nu al een 20 tal films feilloos kunnen bekijken. De film heet “the first purge”. Bij het optreden van de boodschap, zo een 3 tal keer, drukte ik gewoon op de back toets en dan verscheen de intro terug van de film en heb ik gewoon op verder kijken gedrukt, 3 keer en zo heb ik de film kunnen uitkijken. Nog kandidaat foutmelding CS2312?? En de oplossing eventueel?

Never trust in Dust
Tags (1)
0 Likes
11 reacties
Foebe
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Foutmelding CS2312

Ik heb ook hetzelfde probleem. Heel lastig. Benieuwd wat de oplossing hiervan is.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Foutmelding CS2312

@Foebe 

De oplossing ligt bij Telenet. Het enige dat je kan doen is het melden en hopen dat het snel opgelost wordt.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

Foutmelding CS2312

Die foutmelding wijst op een probleem met de netwerkverbinding.

Gebruikt je soms powerlines of is de tv-box verbonden via wifi ?

Probeer eens:

  • Huisje op de afstandsbediening
  • tandwiel (instellingen)
  • Info
  • Diagnose

 

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Foutmelding CS2312

@louishufk 

Ik heb de klantendienst gecontacteerd via Facebook en het enige wat ze mij wisten te vertellen was dat ik mijn TV box moest van de stroom halen en resetten. 

@Area57_1 

Ik ben pas klant sinds 22 maart en heb een splinternieuw bekabelt netwerk. Ik heb tot op heden al een 20 tal films feilloos kunnen zien, behalve gisteren bij die ene film kreeg ik wel tot 3 keer die melding. De oplossing was steeds met de backknop terug gaan naar de intropagina van de film en daar verscheen verder kijken. Ik heb dit 3 maal moeten doen en heb zo die film kunnen bekijken. Wat jij voorstelt heb ik ook gedaan en alles is perfect. En ik zou er jullie willen op wijzen dat ik niet graag heb dat mijn topic gekaapt wordt. Ik wordt daar ook steeds op gewezen...

 

CA3253DC-FBF7-4528-93C9-705500F3DD5A.jpeg

Never trust in Dust
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Foutmelding CS2312


@Domi1963  schreef:

...En ik zou er jullie willen op wijzen dat ik niet graag heb dat mijn topic gekaapt wordt. Ik wordt daar ook steeds op gewezen...


@Domi1963 geen zorgen, tot op heden (22u29) is je topic nog niet "gekaapt". Merk dat iedereen in dit onderwerp aan het meedenken is over wat jouw probleem zou kunnen veroorzaken.

 

En wat @Area57_1 aangaf klopt trouwens, die foutmelding wijst op interactiviteit. Misschien is het een idee dat iemand de film eens probeert op te vragen op zijn/haar TV-box om uit te sluiten of het aan de film zelf ligt in het aanbod. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Foutmelding CS2312

@Suzy 

Mijn beide TV boxen zijn interactief want ik kan in de TV gids tot 7 dagen terug en tot 14 dagen vooruit kijken. Er zijn 2 profielen op de TV box van beneden aangemaakt geweest: er is 1 standaard Telenet gedeeld profiel, dan mijn profiel “Dominique” voor beneden, en het profiel “Mickael” voor boven.Als ik boven ga kijken in de TV box vind ik deze profielen ook terug, alhoewel ze daar niet aangemaakt zijn. Dus vermoed ik sterk dat mijn TV boxen interactief zijn?? En als je bovenstaande foto bekijkt, dan merk je ook dat alles in orde is bij mij en dit op beide boxen. Ik heb van de 2de box geen foto genomen om hier niet nutteloos plaats in te nemen. Ik heb ook zitten googelen en het probleem CS2312 is Telenet gebonden en moet daar gezocht/opgelost worden en ligt niet aan mijn installatie. Alles is splinternieuw en ik heb zeker al beneden een 20 tal films correct van begin tot einde kunnen bekijken. Moet ik nu deze film: the first purge daarvoor opnieuw bekijken? Het is echt in de laatste 10 minuten dat het is voorgevallen. Maar wat ik ook moet vermelden is dat “mijn Telenet” vandaag van 1u00 deze nacht tot 6u00 deze morgen weer plat lag door werken. Ik vermoed dat dit er toch weer niets mee te maken heeft? Anders mogen ze de klanten wel verwittigen, vind ik...

Het antwoord van @louishufk klopt volledig en heb ik hier boven ook al aangehaald.

Graag Uw bevindingen aub?

Never trust in Dust
0 Likes
stefangroenen
Professional Meerweter
Berichten: 146
It's your ninth party! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Foutmelding CS2312

Het is inderdaad niet jouw probleem maar een server probleem bij telenet. Wat ook kan zijn dat het bestand op de server corrupt gegaan is en dus zou er meerdere dit probleem moeten hebben. Het is daarom ook gevraagd of meerdere deze film eens kunnen bekijken dan weten ze tenminste dat hun bestand corrupt is en anders moet er bij hun ergens anders een probleem zijn. Een switch die het niet meer doet naar behoren of zo. Maar dat is nu gissen. Daarom mocht nog iemand eens die film bekijken op zijn eigen tv dan weten ze ook meer

Stefan Groenen
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Foutmelding CS2312

@stefangroenen 

Intussen geen problemen meer. Ik blijf er bij, die bewuste nacht was Telenet verbeteringswerken aan het uitvoeren op hun website, en volgens mij zal dit er iets mee te maken gehad hebben. Ik heb ook het deel van de film herbekeken waar het tot 3 maal toe fout liep en er zijn geen problemen meer opgedoken in deze movie...

Never trust in Dust
0 Likes
Hans
Professional Meerweter
Berichten: 136
Full speed writing! It's your ninth party! Topicvreter! BINGO!

Foutmelding CS2312

Heb deze foutmelding nu al een paar keer bij kijken serie the magians uit tv theek.

Tvbox knop achteraan uitgedaan. Stekker uitgetrokken. Melding blijft komen. Kan dan wel terug kijken. Vervelend.

Update blijkt gelukt, popup gekregen

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Foutmelding CS2312

@Hans eens melden aan telenet, de bestanden voor de telenet box moeten bijgewerkt worden voor streaming, daar het op de oude digicorder/box via de kabel gaat en dus niet gestreamd word maar een tijdelijk bestand is dat gelezen word.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 168
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Foutmelding CS2312

BEA8AD1C-031E-4C51-936B-01293FF160C9.jpegIk heb dit probleem bij meerdere series of films. Reset helpt niet.

0 Likes