Beantwoorden
EVH1
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Netjes! Primeur! It's your third party! It's your second party!

Grey’s anatomy niet meer beschikbaar in play

Ik ben sinds enkele maanden alle seizoenen van Grey s anatomy aan het kijken. Ik zit aan seizoen 9 (afl 19) Sinds vandaag krijg ik bericht dat deze niet meer beschikbaar zijn. Wat is er juist mis?

Tags (1)
6 reacties
Britt3
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

Grey’s anatomy niet meer beschikbaar in play

Ik heb net hetzelfde probleem... ik hoop dat de seizoenen snel weer beschikbaar komen.

0 Likes
Shoons
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Grey’s anatomy niet meer beschikbaar in play

Hier hetzelfde.. ben ook van het begin aan het kijken en zat nu aan seizoen 11, had er dus nog maar 4 te gaan. Het was elke avond mijn guilty pleasure waar ik naar uit keek. Ik hoop dat het heel snel weer beschikbaar is!! Ik betaal er ten slotte genoeg voor, maandelijks..

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Grey’s anatomy niet meer beschikbaar in play

Hiervoor neem je beter telefonisch contact op via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
wivan
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Handje vol! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Grey’s anatomy niet meer beschikbaar in play

Gegeven het grote aantal afleveringen is het not done om deze serie al zo snel te verwijderen. 

Telenet, graag snel een oplossing!

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Grey’s anatomy niet meer beschikbaar in play

Grey's Anatomy is inderdaad uit het aanbod verdwenen op 6/07. Dit is niet vreemd gezien Telenet steeds een overeenkomst heeft met de aanbieder om series steeds een vooraf bepaalde periode in het aanbod te hebben. Het kan zijn dat Grey's Anatomy in de toekomst nog terug komt, maar daar hebben we op voorhand geen zicht op. 

 

Tip! Ben je een serie aan het kijken? Kijk dan regelmatig eens naar de map 'Laatste kans'. Staat je serie hierin, dan zal hij in de nabije toekomst uit het aanbod verdwijnen. De einddatum staat er steeds bij vermeld. Op de nieuwe TV-box kan je de einddatum nog niet zien (dit wordt in de toekomst opgelost), je kan het wel zien via de TV-app. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
wivan
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Handje vol! Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Grey’s anatomy niet meer beschikbaar in play

Sorry, maar dat is gewoon slechte communicatie. Het zou veel beter zijn om duidelijk bij elke serie te vermelden tot wanneer deze beschikbaar is zodat de klanten kunnen inschatten of het nog zin heeft deze te beginnen kijken. Zeker voor series met veel afleveringen (zoals Grey's Anatomy) is dat cruciale info.

Telenet kan echt niet van haar klanten verwachten dat ze elke dag in 'laatste kans' gaan kijken. Bovendien helpt dat niet eens; als je daar ziet dat de serie binnen enkele dagen of weken verdwijnt en je hebt nog 5 seizoenen te gaan, ben je geen stap verder.

Op deze manier gaan er veel klanten gefrustreerd achterblijven en mogelijk Play opzeggen.