Beantwoorden
ParParanga
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Netjes! Primeur! It's your fourth party!

Ik heb een extra CI+ kaartje in gebruik genomen

Ik heb een extra CI+ kaartje in gebruik genomen , en zie in mijn abonnementen nu 2 keer Digitale TV. (DTV3280969 + DTV4124463)

Ook kreeg ik dit bericht : 

"Als nieuwe Digitale tv-klant kun je tot 01-12-2019 alle extra pakketten (behalve de erotische) gratis bekijken."

Ik ben echter sinds vele jaren "Digitale tv-klant" met een CI+ kaartje. (DTV3280969) en voel mij dus geen "nieuwe" klant.

Het was nooit mijn bedoeling om 2 digitale TV , abonnementen te nemen, omdat beide TV toestellen zich op hetzelfde adres bevinden.

Is dit een fout of ziet men dit echt zo bij Telenet?

In dat geval wil ik het nieuwe abonnement onmiddellijk stopzetten, en wacht ik nog wel even tot alle basis tv kanalen , digitaal worden aangeboden. (Zodra de analoge tv signalen verdwenen zijn op de kabel)

Tags (2)
0 Likes
3 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Ik heb een extra CI+ kaartje in gebruik genomen

Kan je ook effectief de andere pakketten zien met CI+? In elk geval, ik zou een gegeven paard niet in de bek kijken en dit cadeau met open armen ontvangen. Je betaalt er immers niets voor...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5804
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ik heb een extra CI+ kaartje in gebruik genomen

@ParParanga  dit is een normal bericht wat u heeft ontvngen. Doordat u de nieuwe ci+ module in gebruik heeft genomen zal er systematisch , achterliggend , een tweede lijn worden gecreëerd. Voor u niet belangrijk om te weten maar dat verklaard wel uw bericht. Dus zo gezegd bent u een nieuwe klant. Maar geen zorgen de ci+ module is een eenmalige aankoop zonder verplichtingen en dus geen probleem. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Ik heb een extra CI+ kaartje in gebruik genomen

Op de nieuw aangekochte CI+ zal je waarschijnlijk tot en met 1 december alle pakketten kunnen bekijken. Dit omdat een CI+ module inderdaad elke keer als aparte lijn wordt opgestart. Wanneer je bijvoorbeeld een decoder en een CI+ module hebt, zal je bij een extra zenderpakket het maar kunnen bekijken op één van de 2, net als jij nu bijvoorbeeld met 2 kaartjes. Bij verschillende decoders in huis kan je wel je extra pakketten bekijken zonder extra te moeten betalen voor het op de 2e of zelfs 3e decoder te bekijken.