Beantwoorden
Geert_L
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Beperkt aanbod Play More voor TV met een kaartje

Beste, Ik heb sinds een aantal jaren digitale tv met een kaartje en ben geabonneerd op play more. Sinds een paar jaar is het aanbod op deze kanalen met de helft ingekrompen en wordt het aanbod de laatste maanden nauwelijks aangepast en zijn het veelal horror films of een 100ste herhaling van een film die ik al tot 3 maal toe heb bekeken in het laatst half jaar. Daar ik geen digibox/corder of internet heb bij Telenet kan ik ook geen films on-demand kijken. Ook via yelo play is dit niet mogelijk doordat dit enkel toegankelijk is via een Telenet e-mailaccount. Heeft iemand hiervoor een oplossing.

Met vriendelijke groeten

Geert L.

Tags (2)
0 Likes
9 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Beperkt aanbod Play More voor TV met een kaartje

@Geert_L 

Je kan een persoonlijke login maken bij Telenet (zie hier) met een niet Telenet e-mailadres.

Met die login moet je dan ook kunnen inloggen in YeloPlay.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Beperkt aanbod Play More voor TV met een kaartje

@janne_man 

Inloggen is het probleem niet (als klant kan je inderdaad een login aanmaken).

Maar YeloPlay is alleen toegankelijk in combinatie met een digibox/digicorder. De vraagsteller heeft alleen TV met een kaartje.

 

@Geert_L 

Pech … als je niet wilt betalen voor een digibox/digicorder dan heb je geen toegang tot YelloPlay (toch niet op een reglementaire manier) 🤔.

Maar voor een éénmalige aankoop (mag ook 2de-hands zijn) van een digibox krijg je een werkende YeloPlay App 😉.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Beperkt aanbod Play More voor TV met een kaartje

@Ex-Netweter  Zover ik weet kan je Yelo wel gebruiken als je TV met een kaartje hebt. Wat heb je nodig? Telenet TV en Telenet-internet. TV met een kaartje is Telenet TV. ( @sb Jij hebt TV metTV met een kaartje. Klopt toch dat je gebruik kan maken van Yelo he?)

 

Je kan inderdaad wel een login aanmaken met ander mailadres maar je moet wel een internetabonnement hebben van Telenet. Misschien dat de vraagsteller dat bedoelt?

 

@Geert_L  Heb je internet van Telenet?

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Beperkt aanbod Play More voor TV met een kaartje

Tv-kijken op elk scherm (tv, smartphone, computer, tablet) in je woning, en zelfs onderweg. Opgelet: de Yelo Play-app werkt alleen in combinatie met een Digibox/Digicorder.

 

bron: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/aanmelden-voor-telenet-diensten

 

Ik kan maar herhalen wat Telenet hier zelf over schrijft ...

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Beperkt aanbod Play More voor TV met een kaartje

@Ex-Netweter

 

De pagina waar jij naar verwees lijkt eerder op het verschil tussen de tv app en yelo te wijzen en dat klanten moeten opletten dat ze de juiste app downloaden.

Het artikel waar ik naar verwees gaat expliciet over wat je nodig hebt om yelo te kunnen gebruiken.

 

Nu, als onwetende klant ga je niet veel ontdekken over TV met een kaartje op de website van Telenet. Ga je via de homepagina naar Telenet TV dan zal je niets vinden over TV met een kaartje. Dat is jammer, maar het is wel zo. Het bestaat, je kan het nemen, maar ze promoten hun decoders en behandelen tv met een kaartje eerder stiefmoederlijk. Je zal het wel vinden als je er expliciet via google naar zoekt. Als het zelfs niet meer in de prijslijst vermeld staat...

 

 

We geven beide de info van op website van Telenet. Deze info kan veel duidelijker.

 

Het belangrijkste nu is dat @Geert_L een correct antwoord krijgt. Ik ben er van overtuigd dat Yelo icm een ci+ werkt (als je ook internet van Telenet hebt),  hoewel ik niet 100% zeker ben.

 

100% zekerheid hebben we als iemand die deze combinatie heeft dit kan bevestigen of ontkennen.

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Beperkt aanbod Play More voor TV met een kaartje

@Ex-Netweter

@Wheng 

 

Ik heb tv met een kaartje en kan zonder problemen gebruik maken van Yelo Play. Zowel via de app als via een browser. Ik kan ook de gratis films van #samenerdoor bekijken.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
CaroDW
Ex-Moderator
Berichten: 25
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Topicwurm! Say what?!

Beperkt aanbod Play More voor TV met een kaartje

Hi! Ik heb je titel aangepast en je topic verplaatst, zo is het sneller terug te vinden voor andere Netweters. Caro


Caro | Ex-Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Beperkt aanbod Play More voor TV met een kaartje

@Geert_L 

op de webpagina op tv te kijkem op al je schermen wordt expliciet vermeld dat je een internet abonnement moet hebben hiervoor. 

 

De informatiefiche die je hier kan vinden vermeldt geen beperking bij een niet interactieve decoder (ci+).

 

De informatie op de webpagina's van Telenet is op zijn zachts uitgedrukt gebrekkig en misleidend. Als een enkel tv klant met ci+ een product zoals play neemt, moet deze klant verwittigd worden dat die wel de volle prijs betaald, maar enkel een halve dienst krijgt.

 

Neem contact op met Telenet, best via de sociale media. Zie wat je eruit kan sleuren.

Geert_L
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Beperkt aanbod Play More voor TV met een kaartje

Ik heb een internet met een andere provider dan Telenet. Het is dan ook discriminatie dat men volledig afhankelijk moet worden van de diensten van Telenet, als ik enkel de voordelen van het digitaal TV kijken wil benutten. En dus hiervoor ook elke maand extra betaal voor de play more kanalen, die in de laatste 2 jaar in aanbod gehalveerd zijn en stiefmoederlijk word behandeld zonder aanpassing van abonnementsbijdrage, indien je dus enkel gebruikmaakt van CI+ kaartje in je TV

0 Likes