Beantwoorden
Jasami
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Telenet TV Flow blijft aangerekend na stopzetting

Ik heb in maart mijn abonnement aangepast en de telenet tv flow stop gezet maar telenet blijft het aanrekenen in de factuur die ze verzenden. 

ik heb ze via whatsapp gecontacteerd en ze zeggen telkens dat ze een dossier gaan openen en dat ik een antwoord binnen 48 uur zal ontvangen maar ze laten dan niks meer weten. 

 

Titel gewijzigd door Brent (mod) | Vorige titel: Slechte service

0 Likes
1 reactie
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Telenet TV Flow blijft aangerekend na stopzetting

@Jasami 

Misschien nog eens contact opnemen via telefoon of WhatsApp of naar een Telenet punt gaan, nog eens zeggen van de fout, en vragen dat ze je direct mail sturen, waarin je klacht staat en welk abbo je effectief hebt sinds overstap.

Normaal gezien als je abbo zelf aanpast in mijn Telenet gebeurd dit allemaal automatisch, maar er zijn soms nog kleine foutjes.

Als telefonisch niet geholpen heeft of via Whatsapp/facebook, naar een Telenet punt gaan, naar mijn mening. En achteraf ook bewijs vragen dat je daar geweest bent, aanpassing van contract op juiste datum.. En in geval je huidig abbo goedkoper is geworden, zal het verschuldigd bedrag normaal afgetrokken worden op je eerst volgend factuur.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.