Beantwoorden
Fr11
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Complimentendag Handje vol! Leesbeest! Mooi, mooi!

Streaming issues met Telenet TV via laptop

Telenet TV werkt in het buitenland niet goed , zaten op verlof in Oostenrijk en naar TV kijken zat er niet veel in viel altijd uit of het beeld blijft stil staan . Was geen meevaller om op de laptop TV te kijken . Hopelijk komt daar verbetering in met de tijd .

Titel gewijzigd door Philippe (mod) | Vorige titel: Telenet TV

0 Likes
3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5297
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Streaming issues met Telenet TV via laptop

@Fr11 de vraag is of het internet daar stabiel was, lees veel dat er daar problemen zijn met 4G data met Telenet abbo, kan daar aan liggen, 

ik merk er bij gebruik in België niks van dat beeld blijft hangen enz.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1748
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Streaming issues met Telenet TV via laptop

Zoals @Master-Magic schrijft ligt het waarschijnlijk aan de kwaliteit van de internet connectie, en niet aan telenet TV zelf.

Ik verblijf regelmatig in Duitsland, en kan daar via mijn laptop zonder problemen naar telenet TV kijken. Dat is normaal dan via wifi of een bekabelde internet verbinding.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Streaming issues met Telenet TV via laptop

Wanneer kijk je meestal? s' Avonds als iedereen in het hotel op de Wifi zit. En dat wordt dikwijls ook vergeten.... Als ze maar een xDSL lijntje hebben van max 100 Mbps, dat wordt het problematisch als er daar 10 tot 15 op de Wifi beginnen te streamen. Het is niet zoals ze hier soms op het forum zeggen dat alles in het buitenland beter is. Daar zijn er nog meer triestige verbindingen dan hier in België. Ik ben al in verschillende landen geweest, Nederland, Duitsland, Frankrijk, Italië en ik heb meestal maar een tamelijke wifi verbinding in de hotels tijdens de dag, maar zelden s' avonds. Ik gebruik dat Telenet mobiel routerke en dat is meestal vlotter, al beperken sommige providers uw datastream als je boven een bepaald vvolume komt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes