Beantwoorden
TheWatcher
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! It's your sixth party!

Wanneer 5.1 / Dolby in de Streamz app?

Wanneer komt Dolby 5.1 geluid beschikbaar via Streamz?  Ik begrijp niet dat Telenet wel in staat is multi-kanaal geluid aan te bieden in Playmore via digibox.  Maar dat dit niet kan langs de Streamz app van een smartTV🙄.  Dit terwijl Netflix en Amazon volop UHD, Dolby Vision en Dolby Digital 5.1 aanbieden.  Op die manier jaag je mensen toch naar de concurrentie!

0 Likes
3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5293
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wanneer 5.1 / Dolby in de Streamz app?

@TheWatcherDenk dat er maar 1 reden voor is, geld, zo een licentie voor streamz kost geld voor het dolby te mogen gebruiken, met het aantal klanten dat het heeft kan dit niet bekostigd worden vrees ik.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TheWatcher
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! It's your sixth party!

Wanneer 5.1 / Dolby in de Streamz app?

@Master-Magic Dan vrees ik dat ze binnen korte tijd nog minder geld in kas zullen hebben bij gebrek aan klanten.  Zo heeft LG bijvoorbeeld, in navolging van Samsung en anderen, DTS ondersteuning in zijn tv's geschrapt vanaf 2020.  Gevolg wilde onlangs een LG kopen als 2de toestel.  Is een Philips geworden omdat zij wel (nog) DTS afspelen.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Wanneer 5.1 / Dolby in de Streamz app?

Volgens de website doen “ze er alles aan om Dolby Digital zo snel mogelijk beschikbaar te maken via de Streamz apps en website”. Klanten die Streamz kijken via de Telenet TV Box/Digicorder hebben wel al Dolby Digital op de meeste series en films. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.