Beantwoorden
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

(Weer) een nieuwe streamingservice: Paramount+

Streamingzenders, ze zijn niet meer weg te denken uit de moderne tv-wereld. Tegenwoordig moet elke zender of studio er eentje hebben, anders ben je niet meer relevant. Ook Paramount heeft dat begrepen, en zet nu volop in op het streamingplatfrom Paramount+, dat vanaf 4 maart wereldwijd beschikbaar zal zijn. “Tegen 2024 willen we wereldwijd 75 miljoen abonnees.” 

Belangrijk om weten: Paramount+ is niet volledig nieuw, het gaat om een serieus gepimpte versie van het bestaande platform CBS All Access (opgezet door het bedrijf ViacomCBS), dat zich tot op heden toe vooral focuste op de Amerikaanse markt. Paramount realiseerde zich echter dat het de wil en de middelen heeft om op globale schaal te concurreren met populaire zenders zoals Netflix, Amazon Prime en Disney+. CBS is onder andere bekend van originals zoals ‘Star Trek: Discovery’, ‘The Good Fight’ en ‘Inside Amy Schumer’. 

 

Het platform kiest voor een nieuwe naam en een nieuw imago, gepaard met - uiteraard - een arsenaal aan nieuwe films en reeksen dat kijkers nu al doet watertanden. Er is dan ook voor ieder wat wils: van bekende tekenfilms in een nieuw jasje, tot heuse horrorklassiekers. “We willen één van de grote streamingzenders op de markt worden”, zo maakte de studio gisterenavond bekend. “Tegen 2024 hopen we wereldwijd 75 miljoen abonnees verzameld te hebben.” 

 

Paramount+ is vanaf 4 maart wereldwijd beschikbaar, voorlopig wel enkel in het Engels. Wie nu al toegang heeft tot CBS All Access schakelt dan automatisch over naar het nieuwe platform. Een account maken kan via deze link. Uiteraard hangt er ook een prijskaartje aan vast. Paramount+ krijgt twee versies: een ‘normale’ en een premium-optie, te vergelijken met onze Vlaamse Streamz en Streamz+. Voor de basisversie, waarop de nieuwe reeksen te zien zullen zijn, betaal je 5 dollar (4,11 euro) per maand. De premiumversie, uitgerust met blockbusters, kost je 10 dollar (8,21 euro). 

 

Bron: HLN

 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (2)
19 reacties
KoenBrugge
Experienced Meerweter
Berichten: 108
Een bus vol! Warming up? De volle 100! De vlam zit erin.

(Weer) een nieuwe streamingservice: Paramount+

Hier Streamz, Netflix 4K, Disney + (€60 voor een jaar betaald), Prime (kost slechts €3 per maand) en Apple TV (als deel van Apple One). Zou zeker niet nog meer streamingdiensten in huis halen.

0 Likes
FilipD
Moderator
Berichten: 185
De magic number! It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

(Weer) een nieuwe streamingservice: Paramount+

Hier Disney+ (€30 voor een jaar want ik share met een maat), Netflix (€3,5 per maand want die wordt geshared met 4) en Streamz. Al bij al valt het goed mee maandelijks zolang je kan sharen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

KoenWillen
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Alles op zijn plek! Happy New Year! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

(Weer) een nieuwe streamingservice: Paramount+

Ik heb zelf een abonnement kunnen nemen op Paramount+. Doordat ik even voor lancering op CBS All Access abonnement had genomen kon ik met een deal een jaar aan 50% korting krijgen. Omgerekend heb ik een goede 42 euro betaald nu voor een jaartje! 

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

(Weer) een nieuwe streamingservice: Paramount+

@KoenWillen hoe doe je dit? VPN? De app is nergens beschikbaar hier (App Store).


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
KoenWillen
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
Alles op zijn plek! Happy New Year! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

(Weer) een nieuwe streamingservice: Paramount+

@m-jan20 

 

Ik zal je alles stap voor stap uitleggen:

 

Als eerste heb je inderdaad een VPN nodig voor dit te kunnen bekijken binnen een browser. Ikzelf heb SurfShark, maar je hebt nog andere mogelijkheden als Nord VPN.

 

De app van Paramount+ downloaden doe je door een Amerikaanse Apple of Google account te maken (afhankelijk of je iOS of Android toestel hebt). Als je Android hebt kan je eventueel het APK bestand op je telefoon zetten en hoef je geen Google account te maken.

 

Voor een account te maken voor Paramount+ heb je een Amerikaanse credit card nodig of Amerikaanse Paypal nodig. Ikzelf heb een Amerikaanse PayPal gemaakt en mijn Belgische credit card kunnen koppelen. Omdat je voor dewe PayPal een Amerikaans nummer nodig heb, en ik in het geval een online nummer hebt gebruikt (kan je makkelijk googelen), loop je het risico dat je account geblokt gaat worden zoals bij mij. Je kan je credit card dan wel in de toekomst (voorlopig) niet meer toevoegen aan andere nieuwe PayPal accounts. 

 

Als dit voorkomt is het op zich nog niet zo een probleem. Want je hebt normaal gezien altijd een week gratis, pas daarna zal je betalen. In het geval dat hetzelfde gebeurd als bij mij kan je via BestBuy een digitale gift card kopen. Hiervoor moet je (voorlopig) kijken naar CBS All Access gift card. Dit aankopen kan zonder probleem met Belgische credit card en je kan makkelijk een account maken voor BestBuy door dit adres en telefoonnummer te gebruiken voor internationale gebruikers. 

 

Je kan ook rechtstreeks een gift card kopen voor een account te maken. Maar dan weet ik niet of je nog een extra kortingscode kan ingeven. Want tot en met 31 maart kan je 50% korting krijgen op een jaarabonnement met de code YEAR. Dan kost het nog maar 30 dollar voor de versie met advertenties en 50 dollar voor advertentievrije versie. Ikzelf heb omgerekend ongeveer 42 euro betaald voor dit jaartje. 

 

Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb!