Beantwoorden
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5295
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV-box bingewatch optie bij tv-theek content

wie een serie on demand bekijkt met verschillende afleveringen krijgt nu tijdens het kijken als het bijna gedaan is een klein schermpje rechts in het beeld met de melding kijk nu de volgende aflevering en een tellertje die afloopt dat dan de volgende aflevering afspeelt en je kan kiezen om direct te kijken of te annuleren en niet de volgende aflevering te bekijken.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
5 reacties
Ex-Netweter
 

TV-box bingewatch optie bij tv-theek content

@Master-Magic bedankt om het te melden, maar bij de digicorder is dit ook voor opgenomen series, en dat mis ik heel erg op de tv-box. ben op pensioen, ik heb geen geld om films of series te gaan huren.

Jos

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

TV-box bingewatch optie bij tv-theek content


@Ex-Netweter@  schreef:

@Master-Magic bedankt om het te melden, maar bij de digicorder is dit ook voor opgenomen series, en dat mis ik heel erg op de tv-box. ben op pensioen, ik heb geen geld om films of series te gaan huren.

Jos


Jos, je hebt Play More tot eind dit jaar gratis hebt  Dus je kan de films en series van Play More tot eind dit jaar gratis 'huren'. Er zitten wel goede series in hoor.  Now is the time 😄

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

TV-box bingewatch optie bij tv-theek content

@Wheng wheng ik dat heb ik niet gewild, dan kan ik het later later niet missen, ik ben ook nog nooit op reis geweest, iets dat ge niet hebt meegemaakt kunt ge niet missen.

Jos

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

TV-box bingewatch optie bij tv-theek content


@Ex-Netweter@  schreef:

@Wheng wheng ik dat heb ik niet gewild, dan kan ik het later later niet missen, ik ben ook nog nooit op reis geweest, iets dat ge niet hebt meegemaakt kunt ge niet missen.

Jos


Da's waar.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

TV-box bingewatch optie bij tv-theek content


@Master-Magic@  schreef:

wie een serie on demand bekijkt met verschillende afleveringen krijgt nu tijdens het kijken als het bijna gedaan is een klein schermpje rechts in het beeld met de melding kijk nu de volgende aflevering en een tellertje die afloopt dat dan de volgende aflevering afspeelt en je kan kiezen om direct te kijken of te annuleren en niet de volgende aflevering te bekijken.


Volgens mij is er iets vergelijkbaar, maar niet identiek bij opnames op Tv-box.

Ik heb zoiets gezien omdat er iemand een paar uitzendingen van thuis gemist had, die ik eind vorige week opgenomen had. Maar dat moet ik nog eens terug proberen (moet ik eerst twee opnames hebben)

0 Likes