Beantwoorden
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

2de Telenet abonnement op zelfde adres (voor bijwoonst)

Hey,

 

Mss is hier al een topic over?

 

Is het mogelijk om 1 adres op te splitsen zodat er 2 abonnementen op kunnen met elk een apart klantennummer?

 

 Situatie is als volgt:

Mijn vriendin en ik gaan tijdelijk intrekken bij haar ouders, zijnde op de boven verdieping waar we ons "eigen verbouwde" stekje hebben. Dit is dus wel op hetzelfde adres dan mijn schoonouders.

 

Nu zouden we uiteraard graag voor Telenet gaan (obviously)

Maar is dit praktisch mogelijk omdat we wel op hetzelfde adres wonen?

 

We zouden dus graag zelf een pakket aangaan met een eigen klantennummer zodat wij ons ding kunnen doen losstaand van mijn schoonouders.

 

Thx for the help ☺️

0 Likes
20 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

2de Telenet abonnement op zelfde adres (voor bijwoonst)

@Wheng  Inderdaad het laatste jaar dat ik werkte lukte dat soms ook al om een onofficieel bijkomend subhuisnummer aan te maken. Maar je moest er wel zeker van zijn dat de klant de kabel op zijn privéterrein klaar legde maar dan kon het een aantal weken duren voor het in orde kwam op het openbaar terrein, afhankelijk van de situatie.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

2de Telenet abonnement op zelfde adres (voor bijwoonst)

Toen ik nog voor Telenet op de klantendienst werkte was het idd dat dit kon in het systeem. Dit is nu al wel zo'n 4 jaar geleden dat ik aan de slag was bij Customer Relations, dus de policy hieromtrent op dit moment weet ik niet

0 Likes
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

2de Telenet abonnement op zelfde adres (voor bijwoonst)

@igvfer heb jij ook voor Telenet gewerkt in het verleden?

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

2de Telenet abonnement op zelfde adres (voor bijwoonst)


@Wheng  schreef:

@Suzy   @igvfer  Als ik me niet vergis is het beleid hieromtrent een 2-tal jaar ofzo geleden veranderd. Vroeger kon een 2de dropkabel enkel als het een officieel adres was en moest je dit bij de gemeente gaan vragen. Hier was Telenet heel streng in.


Ik ben eens even gaan zoeken in de procedures en @Wheng, je hebt helemaal gelijk! 😮 Per officieel adres is normaal maar 1 kabelaansluiting mogelijk. Met een in-plant adres kan je een extra aansluiting voorzien op een bestaand hoofdadres. 

 

Via zo'n in-plant adres, kan Telenet een extra aansluiting registreren. Meer specifiek wanneer het gaat om een residentiële aansluiting voor: caravan, kamer (student/rusthuis), extra aansluiting officieel adres, sportveld/kantine of boot. Er wordt ook altijd een kabelaansluiting uitgevoerd.

 

Mijn excuses voor de verwarring, ik had geen idee van deze wijziging! 😳


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

2de Telenet abonnement op zelfde adres (voor bijwoonst)

@TMCLS93  Ik werkte in een grote elektrozaak. Verkocht van in het begin abonnementen van Telenet en van Proximus. Proximus TV was in de beginjaren een ramp omdat we geen deftige lijn konden krijgen. En langzaamaan kwam de focus op Telenet te liggen.  Vooral we hadden constant een 30 tot 50-tal TV's eerst staan dan hangen. Een beetje op mijn aandringen is mijn baas dan in het Center verhaal gestapt en werd dit mijn hoofdbezigheid in die zaak. Tot mijn pensioen begin 2018. Ondanks de drukte was dit mijn leven. Ondertussen avondlessen netwerken gevolgd. Resultaat dat ik dikwijls het laatste aanspreekpunt was voor de techniekers omdat meer en meer de TV's in een netwerk kwamen te zitten. De Sonos en Bose toestanden enz. Die techniekers hebben dat gaandeweg moeten leren en soms bellen ze mij nog als ze in de knoop zitten. Wat je kan niet geloven hoe er bij sommige mensen geknoeid is met aansluitingen, powerlines, repeaters, routers en hoe mensen hoge verwachtingen hebben van draadloos. Het blijft mij boeien en is mijn devies: Hou het simpel en liefst bedraad.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

2de Telenet abonnement op zelfde adres (voor bijwoonst)

Bij mij stroomt er nog steeds geel bloed door mijn aders ☺️😉 haha

 

Kvind t ook zeer interessant hoe telecom technisch is zen werk gaat, heel boeiend allemaal 😉

Ik volg ook heel de sector zoveel als mogelijk.