Beantwoorden
Magali66
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Digibox opstart software

Telkens wanneer ik tv kijk wordt deze onderbroken door " even geduld software wordt opgestart" als ik op het huisje klik van de afstandsbediening lukt het ook niet. Wat kan ik doen?

0 Likes
8 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Digibox opstart software

Het kan sowieso al handig zijn om te vermelden welk type decoder je hebt? De grijze met volledige zendernaam nog op het scherm, grijze met enkel zendernummer, zwarte met enkel zendernummer op het display of de nieuwe TV Box zonder zendernummer op het display. Kan je ermee opnemen of niet? Staat de decoder in slimme energiestand (als deze ervoor voorzien is)? Trek je de decoder 's avonds uit het stopcontact?

0 Likes
Magali66
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Digibox opstart software

Het is een HD digibox (AD220) een zwarte. Wij hebben deze aangekocht voor onze 2de tv boven. Wij schakelen deze 's avonds volledig uit maar blijft wel in het stopcontact zitten.

Ik kan via de afstandbediening de posten verzetten maar kan niet naar de homepage ( huisje)

 

 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digibox opstart software

@Magali66 

 

Iets gelijkaardig heeft mijn wederhelft met haar digicorder recent ook voorgehad.

 

Oplossing:

  1. Digicorder uitschakelen
  2. Digicorder met de toetsen op het toestel zelf opstarten in modus "resetten met behoud van opnames"
  3. Geduld oefenen, de machine zal een paar keer heropstarten en een software update uitvoeren.
  4. Vooral geduld uitoefenen. Things take time
  5. Genieten van een terug normaal werkende digicorder

   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Digibox opstart software

@Magali66 

 

Moest je niet weten hoe je puntje 2 hierboven moet doen: zie hier de uitleg


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Magali66
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Digibox opstart software

Digibox start terug op maar als ik mijn postcode moet ingeven kan hij geen zenders terugvinden..😕

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Digibox opstart software


@Magali66  schreef:

Digibox start terug op maar als ik mijn postcode moet ingeven kan hij geen zenders terugvinden..😕


Dit kan wijzen op een slechte verbinding met de coaxkabel. Controleer je even of deze nog goed in zit? Moest het niet lukken in die kamer, kan je de digibox misschien installeren op de plaats waar de digicorder staat omdat het signaal via die coaxkabel misschien sterker is.

 

Wanneer dan de zenders wel gevonden worden laat je de digibox best een twintigtal minuten gerust: eerst zal hij gewoon een zender tonen waarna hij aan de update zal beginnen, daarna zal hij normaal weer gewoon spelen maar laat hem nog maar gerust want hij zal nog vanzelf uit en aangaan. Daarna laat je hem maar even spelen want dan zal het cirkeltje bovaan draaien. Als dat weg is zou hij in orde moeten zijn.

Als dit niet helpt vrees ik dat er iets mis gaat zijn met je toestel.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Magali66
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Digibox opstart software

Heb uiteindelijk de digibox moeten vervangen. Maar nu kan hij de zenders niet vinden 😕 

0 Likes
Magali66
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Digibox opstart software

Opgelost 😁 heb ze beneden opgestart. Merci voor de hulp!