Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Opname bekijken niet mogelijk (rood uitroepteken)

Ik heb een opname waarbij een rood cirkeltje verschijnt met uitroepteken. Bij de oude digicorder wees dat erop dat de opname niet compleet was door conflicten, door tijdreserve van een vorig/ volgend programma ofzo. Ook als je een programma was beginnen opnemen wanneer je iemand herkende op het scherm.

Maar die overlappingen tussen opeenvolgende programma's mogen nu toch geen probleem meer zijn?

Maar je kon kon dat onvolledige programma wel zien.

Nu kan je het NIET meer zien, enkel weggooien...

Is dat de bedoeling ? Of begrijp ik iets verkeerd ?

0 Likes
6 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Opname bekijken niet mogelijk (rood uitroepteken)

er zal een connectie met de cloud verloren zijn gegaan tijdens de opname periode,

heb dit vorige week ook gehad, op dat moment waren er problemen met de cloud.

zijn dus nog bugs die voorkomen soms.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Opname bekijken niet mogelijk (rood uitroepteken)

@Theo2 @Master-Magic theo het zal zijn zoals Master zegt, want ik heb al onvolledige programs opgenomen, as ik iets aan het zien ben en weg moet, dan krijgt ge een rode bol me een stuk uit om aan te tonen dat het niet volledig is opgenomen maar kijken kan altijd naar het stuk dat ge hebt opgenomen.

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Opname bekijken niet mogelijk (rood uitroepteken)


@Master-Magic@  schreef:

er zal een connectie met de cloud verloren zijn gegaan tijdens de opname periode,



Zou dat de reden zijn ? Het opnemen verloopt toch niet via mijn box ?

Als mijn opname commando weg is , is het daarna toch aan Telenet. Mijn netwerk mag dan rustig ontkoppeld worden...

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Opname bekijken niet mogelijk (rood uitroepteken)

@Theo2, even ter verduidelijking: een cirkel met een uitroepteken erin, betekent dat de opname niet werd opgenomen. Heb alvast gevraagd om de betekenis van de icoontjes toe te voegen aan de FAQ van de TV-box. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Opname bekijken niet mogelijk (rood uitroepteken)

@Theo2 @Master-Magic @Suzy theo, ik vermoed nu wel dat de internetverbinding moet blijven, ik snap ni waarom u die afsluit.

Jos

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Opname bekijken niet mogelijk (rood uitroepteken)


@Ex-Netweter@  schreef:

@Theo2 @Master-Magic @Suzy theo, ik vermoed nu wel dat de internetverbinding moet blijven, ik snap ni waarom u die afsluit.

Jos


Jos, Misverstand, ik sluit mijn internet verbinding NIET af.

Maar volgens mij speelt na mijn opnameprogrammering  mijn eigen internet verbinding niet meer mee, die kan af. Telenet zorgt wel voor de opname van het bestelde programma.

Ik vergelijk het een beetje met een bestelling bij een on-line shop, eens de bestelling weg kan je in huis alles afzetten het pakje komt wel. Bij Telenet Cloud moet je het wel even ophalen met je TV-box natuurlijk.

 

0 Likes