Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Aanvulling op 11/09:

De 1ste testfase voor de TV-box met support via De Netweters is afgelopen op 03/09. Alle support voor de nieuwe TV-box loopt nu via een expert team bij onze klantendienst. Vragen om toegang te krijgen tot dit afgeschermde test gedeelte is dus niet meer nodig. Smiley Knipoog 

 

Ik sluit deze post daarom vanaf nu ook af, zodat er geen nieuwe antwoorden meer op geplaatst kunnen worden. 

</einde>
 
Dag TV-box tester, 

 

Vanaf 16/07 krijg je toegang tot een afgeschermde categorie 'Test: De nieuwe Telenet TV-box' op De Netweters. Enkel de testers van de nieuwe TV-box zullen hier toegang tot krijgen.

Op dit moment zie je deze categorie nog niet op de homepage van De Netweters staan. Dat is normaal! 


Eens je de rechten gekregen hebt, zal het er zo uitzien: 

 

EOFFT screenshot ingeklapt.png

 

Heb je dus vragen over de nieuwe TV-box, je aanrekening, een bevestiging die je hebt ontvangen na het vastleggen van je afspraak of iets anders? Hou deze dan nog even bij en plaats ze vanaf 16/07 in deze categorie. 

 

Wil je de afspraak die vastligt met de technicus voor de installatie van de nieuwe TV-box wijzigen? Reageer dan even op deze post, dan laten we je opnieuw contacteren.


Ik wens jullie binnenkort alvast veel testplezier! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Tags (2)
209 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!


@igvfer@  schreef:

Bij Telenet hebben ze blijkbaar niet door dat juli een zeer moeilijke periode is. Gefrustreerde smiley


Zoals ik het heb begrepen zijn er niet zo veel techniekers beschikbaar om de klus te klaren, dus om dan eisen te gaan stellen...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Cowboy_Henk
Professional Weetjesweter
Berichten: 48
Say what?! YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll... De 3 wijzen!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Dan moesten ze maar wachten tot na de vakantieperiode he, is voor hun een moeilijke periode en veel mensen zijn in verlof.  Ik heb die vakantie al lang geleden geboekt en ik wist toen ik de uitnodiging kreeg niet dat de installatie juist in de periode viel dat ik op verlof ben.
Zij moeten maar niet zo moeilijk doen, na 4 augustus ben ik beschikbaar. 

0 Likes
Stevenvs
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! TV-box / TV-app / telenttv.be

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Ik heb ook een telefoon gekregen, snelste datum die zijn konden komen was 1 Augustus.

Lijkt er dus inderdaad op dat er niet veel techniekers zijn die de nieuwe box kunnen installeren.

Angelo1985
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Smile! O dierbaar België.. TV-box / TV-app / telenttv.be A born reader!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Ik heb zaterdag een telefoon gekregen en 20 juli komen ze hem installeren.

Kben benieuwd, kan niet wachten om te beginnen testen.

WesleyNobels
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
O dierbaar België.. TV-box / TV-app / telenttv.be Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Ik werd twee keer gebeld door een geheim nummer tijdens Rock Werchter. Ik heb niet kunnen opnemen in het feestgedruis. Wel vreemd dat dit met een privénummer gebeurd, anders had ik mogelijks wel opgenomen. 

 

Nu goed... Telenet, jullie kunnen me contacteren 😉 

Andre6
Freshman Meerweter
Berichten: 49
Al 25 duimen! π-DAY! O dierbaar België.. Say what?!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Beste ondanks die installatiedatum is play more en play sport nu al actief op u digi eens kijken grt

Andre6
Freshman Meerweter
Berichten: 49
Al 25 duimen! π-DAY! O dierbaar België.. Say what?!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

hey nu al eens kijken op u digi, play sport en play more is nu al geactiveerd en kan je al kijken

Ex-Netweter
 

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Bedankt dat ik ook mag uittesten, NOT echt teleurgesteld! Smiley Boos

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!


@Ex-Netweter@  schreef:

Bedankt dat ik ook mag uittesten, NOT echt teleurgesteld! Smiley Boos


Als iedereen zou mogen meedoen, dan zou het geen test meer zijn, maar een productwijziging. 😉

 

Ik heb zelf een modem-only, dus zelfs al zou ik mogen meetesten, dan zou het nog niet mogelijk zijn...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Heb het ook al gezien. Kreeg gister namiddag foontje wanneer ze konden komen om de nieuwe digibox te installeren en  gisteravond had ik reeds toegang tot playmore, playsports.

Nini_ingrid1
Freshman Meerweter
Berichten: 57
Een bus vol! De vlam zit erin. Al 25 duimen! O dierbaar België..

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Ja ik zag nu ook dat de play more en play sport al geactiveerd is. Dan kunnen we toch al naar iets kijken 

0 Likes
Angelo1985
Freshman Weetjesweter
Berichten: 8
Smile! O dierbaar België.. TV-box / TV-app / telenttv.be A born reader!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Ja, hier ook al  play sports en play more  geactiveerd.

Het enige dat ik nog moet krijgen is de bevestigingsmail maar zal wel komen vermoed ik.

Ex-Netweter
 

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Mijn vrouw heeft ook telefoon gekregen. ik was echter op het werk en ze zouden maandag terugbellen. Maandag was ik gans de dag thuis en heb jammer genoeg ook niemand gehoord van Telenet.

 

Hopelijk bellen ze terug om alsnog een nieuwe afspraak te maken?

chofke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar? TV-box / TV-app / telenttv.be

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Heb ook mail gekregen dat ik mee mag testen ,heb echter ook. Nog geen telefoon gehad .grtjs 

 

kvreusel
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
π-DAY! O dierbaar België.. Say what?! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!


@chofke@  schreef:

Heb ook mail gekregen dat ik mee mag testen ,heb echter ook. Nog geen telefoon gehad .grtjs 

 


for me the same : wel mail, maar geen telefoon, we mochten toch iets laten weten als er voor  woensdag geen telefoon binnenkwam????

 

0 Likes