Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Aanvulling op 11/09:

De 1ste testfase voor de TV-box met support via De Netweters is afgelopen op 03/09. Alle support voor de nieuwe TV-box loopt nu via een expert team bij onze klantendienst. Vragen om toegang te krijgen tot dit afgeschermde test gedeelte is dus niet meer nodig. Smiley Knipoog 

 

Ik sluit deze post daarom vanaf nu ook af, zodat er geen nieuwe antwoorden meer op geplaatst kunnen worden. 

</einde>
 
Dag TV-box tester, 

 

Vanaf 16/07 krijg je toegang tot een afgeschermde categorie 'Test: De nieuwe Telenet TV-box' op De Netweters. Enkel de testers van de nieuwe TV-box zullen hier toegang tot krijgen.

Op dit moment zie je deze categorie nog niet op de homepage van De Netweters staan. Dat is normaal! 


Eens je de rechten gekregen hebt, zal het er zo uitzien: 

 

EOFFT screenshot ingeklapt.png

 

Heb je dus vragen over de nieuwe TV-box, je aanrekening, een bevestiging die je hebt ontvangen na het vastleggen van je afspraak of iets anders? Hou deze dan nog even bij en plaats ze vanaf 16/07 in deze categorie. 

 

Wil je de afspraak die vastligt met de technicus voor de installatie van de nieuwe TV-box wijzigen? Reageer dan even op deze post, dan laten we je opnieuw contacteren.


Ik wens jullie binnenkort alvast veel testplezier! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Tags (2)
209 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

19 juli komen ze de box installeren, ben benieuwd 😉 bedankt telenet.

 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DenDimi
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Hoort wie klopt daar? TV-box / TV-app / telenttv.be Handje vol! Leesclubje starten?

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Hartelijk dank hiervoor.

Ze hebben me gisteren al opnieuw opgebeld en een afspraak vastgelegd. Ik kijk er al naar uit om dit te testen.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Hey jongens / meisjes, ons niet te jaloers maken hé.....Smiley LOLHart



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

@igvfer we zouden niet durven hahahahahaha


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
WesleyNobels
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
O dierbaar België.. TV-box / TV-app / telenttv.be Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Nog steeds geen bevestiging van mijn afspraak.
Voor mij persoonlijk moeilijk te begrepen waarom dit nu al vijf dagen op zich laat wachten...

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5229
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Rome is ook niet op één dag gebouwd. Zelfs niet op 5 dagen...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

er zullen veel mensen opgebeld worden in enkele dagen tijd en eens die bevestiging via telefoon hebben gekregen en het test volk aantal voldaan is zullen ze de bevestiging via mail sturen, kan 1 dezer dagen zijn.

je hebt play more en sports al kosteloos actief staan op je account, dat is al 1 voordeel alvast.

geef ze wat tijd, je zal daarna genoeg kunnen testen tot eind december 😛


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Bestaat de kans om toch ook mee te mogen doen aan de test? 

Ik heb wel een e-mail gekregen dat ik niet geselecteerd was maar misschien wordt er wel een reservelijst aangelegd? 

0 Likes
MichelleF
Freshman Veelweter
Berichten: 169
Even demarreren... Een bus vol! Warming up? BINGO!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Hey @Ex-Netweter,

 

Het is niet mogelijk om alsnog deel te nemen aan deze testfase. Van zodra de decoders beschikbaar zijn voor het publiek, zullen we dit zeker communiceren via de gekende kanalen.

Nog heel even geduld uitoefenen, dus. 🙂

 

Groeten,

Michelle

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

chofke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar? TV-box / TV-app / telenttv.be

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Bevestigingsmail ontvangen ,👍

0 Likes
JeffreyS
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
O dierbaar België.. TV-box / TV-app / telenttv.be Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Ik had mij ingeschreven om de nieuwe tv-box te testen maar had er niet aan gedacht dat het e-mailadres waarmee ik dit deed nog dateert van toen ik nog bij mijn ouders woonde. Nu kreeg ik dus een mail dat ik één van de testers mag worden. Is er een mogelijkheid dat de tv-box op mijn nieuwe account (adres) kan worden geplaatst omdat het anders echt wel moeilijk wordt om een evaluatie te geven van een product dat ik zelf niet heb getest.

 

Groeten,

Jeffrey

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!


@JeffreyS@  schreef:

Ik had mij ingeschreven om de nieuwe tv-box te testen maar had er niet aan gedacht dat het e-mailadres waarmee ik dit deed nog dateert van toen ik nog bij mijn ouders woonde. Nu kreeg ik dus een mail dat ik één van de testers mag worden. Is er een mogelijkheid dat de tv-box op mijn nieuwe account (adres) kan worden geplaatst omdat het anders echt wel moeilijk wordt om een evaluatie te geven van een product dat ik zelf niet heb getest.

 

Groeten,

Jeffrey


Bij zo een vraag best  @MichelleF of @Stijn even mentionen, dat trekt hun aandacht.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
MichelleF
Freshman Veelweter
Berichten: 169
Even demarreren... Een bus vol! Warming up? BINGO!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Hey @JeffreyS,

 

Stuur je me via een privébericht alvast even het e-mailadres door dat je had opgegeven? Dan bekijken we het hier in detail.

 

@StefaanH, bedankt om mijn aandacht hier op te vestigen. 😉

Michelle

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

@MichelleF graag gedaan hoor Smiley Vrolijk


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
1010
Freshman Veelweter
Berichten: 162
De magic number! Full speed writing! Een bus vol! Topicvreter!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Op 3 juli deze mail ontvangen "Goed nieuws! Jij mag als één van de eerste onze nieuwe TV-box testen!"

Voor het ogenblik dus nog geen afspraak kunnen vastleggen. Ik zou nog terug opgebeld worden maar nog steeds niemand gehoord.

 

Tot welke datum bellen jullie de testers op om een afspraak te maken? kwestie van niet nodeloos bij de telefoon te blijven slapen Smiley LOL

 

 

0 Likes