Beantwoorden
Stregalina
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
YEAH! CAPSLOCK DAY! Jij bent af! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren

Sinds gisteren de nieuwe TV-Box in huis en de eerste indrukken zijn zeer positief.

Toch had ik een vraagje ivm serieopnames: hoe kan ik een individuele opname binnen een serieopname wissen? Voorbeeld: ik heb Grey’s Anatomy geprogrammeerd op woensdagavond als serie. Op dit moment wordt serie 14 (nieuwste afleveringen) uitgezonden.

In het overzicht van mijn opnames zie ik echter naast de nieuwe afleveringen op woensdag, ook dagelijkse geplande opnames staan (toegegeven ook van seizoen 14), maar dan oude afleveringen die nu herhaald worden, en die ik al gezien heb. En die ik dus niet wil opnemen. Als ik deze echter wil wissen, dan wordt de hele serie weer verwijderd, het lijkt niet mogelijk om binnen een serieopname een individuele aflevering te verwijderen?

 

39 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren


@Stregalina@  schreef:

Had ondertussen telefonisch contact met het TV-boxnummer, maar tijdens ons gesprek zei de medewerker tot 3 maal toe dat ik mijn suggesties en opmerkingen op de Netweters (hier dus) moet plaatsen - Ze zijn er zelf nog niet uit precies wat ze nu als centraal meldpunt willen gebruiken 🙂


@Suzy  Zou je dit nog eens kunnen doorgeven? Wanneer de medewerker @Stregalina doorverwijst naar Netweters betekent dit vermoedelijk ook dat wat @Stregalina aankaart niet doorgegeven is en dus ook dat bij eventuele bestaande issues de teller niet omhoog gaat.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren

@Wheng @Stregalina als ik 015 33 44 88 bel vraag ik altijd op ik op dit nummer zit, en bij de dienst voor tv box, zeker in het begin dikwijls meegemaakt dat ik op 015 66 66 66 uitkwam ook al belde ik het speciale nummer, zit ik verkeerd dan vraag ik om mij door te schakelen.

Jos

0 Likes
Stregalina
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
YEAH! CAPSLOCK DAY! Jij bent af! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren

@Ex-Netweter Goede tip, maar anderzijds heb ik wel duidelijk vermeld dat ik belde met suggesties en opmerkingen omtrent de nieuwe TV-box. Je zou toch mogen verwachten dat als ik op het gewone nummer terecht zou gekomen zijn dat de medewerker mij dan uit zichzelf doorverbindt met de correcte dienst?

0 Likes
Ex-Netweter
 

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren

@Stregalina @Wheng heb er zojuist nog mee gebeld, hij dacht zelfs dat het kon instellen enkel de laatste aflevering opnemen, is het dan gaan nakijken en het kan wel degelijk niet, ook heb ik gemeld dat bekeken er niet meer opkomt als ge een aflevering gezien is.

nu sprak die wel dat ik misschien nog een mail krijg om alle issues door te geven, dat is de eerste keer dat ik daarvan hoor, misschien word dat makkelijker voor hen.

Jos

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren

@Wheng, absoluut! Ik heb het nogmaals doorgegeven dat ook bij de gewone klantendienst niet doorverwezen dient te worden naar De Netweters, maar naar het expert team. Bedankt om het te melden @Stregalina.

 

Uiteraard ben je welkom op De Netweters, maar je insteek om naar 015/33.44.88 te bellen was helemaal de juiste! Smiley Erg vrolijk


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren

 

Kun je seriereeksen die je vorig jaar al gezien hebt, wissen voor de opnames ?

Ik plan een serie bij BBC Entertainment en krijg VIJF jaarreeksen aangeboden terwijl ik alleen in de laatste geïnteresseerd ben.

Ik krijg reeksen 7 tot 11 aangeboden en wil alleen 11.....  wat nu ?

Tags (1)
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren

@Theo2, ik geloof dat bepaalde seizoenen annuleren in je geplande opnames nog niet mogelijk is. Maar dat dit wel tijdens de eerste testfase al enkele malen gemeld werd. Geef het dus zeker door aan het expert team dat je deze functionaliteit of optie mist! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren


@Theo2@  schreef:

 

Kun je seriereeksen die je vorig jaar al gezien hebt, wissen voor de opnames ?

Ik plan een serie bij BBC Entertainment en krijg VIJF jaarreeksen aangeboden terwijl ik alleen in de laatste geïnteresseerd ben.

Ik krijg reeksen 7 tot 11 aangeboden en wil alleen 11.....  wat nu ?


Dat gaat inderdaad niet. Bij de vorige kon je seizoenen annuleren maar bij de tvbox niet. Daar is het blijkbaar ofwel alles opnemen, ofwel niets. Je kan uiteraard wel aflevering per aflevering gaan annuleren maar dat is erg tijdrovend.

Zoals Suzy zei: doorgeven via  015/33.44.88. Hoe meer mensen dit doen hoe sneller ze dit als een mankement gaan zien.
.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5301
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren

of de afleveringen manueel programmeren dus geen serie opname, alleen bijhouden dat je zeker om de 14 dagen die afleveringen programmeert weer op de box.

voorlopig is er geen andere oplossing dan manueel doen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren

Nog een probleempje bij serieopnames. Vanavond Silent Witness op Canvas.

Ik laat TVbox zoeken en zeg dan opnemen: krijg ik drie series aangeboden op BBC en Canvas en nog een .... ik kan alle opnemen of niks ????

 

Enige oplossing via TV-gids en dan naar Canvas en dan serie opnemen...en knopje "meer dan 60 dagen bewaren" onderaan eerst afklikken , want venster verdwijnt na klikken op opnemen... voorstel knopje naar boven.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren

@Theo2 melden meer zit er ni op, ik ben al blij dat bekeken er terug op komt, want als ik te snel wis worden ze terug opgenomen, natuurlijk als ik plaatsgebrek krijg kan ik die allemaal 1 voor 1 gaan wissen, plezant is anders.

Jos

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren

Nog een probleempje bij serieopnames.

Ik heb bij opnemen blijkbaar op serie gedrukt, terwijl het geen serie was. Nu wil TVbox die geplande opname NIET wissen omdat er nog geen volgende aflevering bekend is. Ik vrees dat die er nooit zal komen...

Hoe krijg ik die fotootjes weg ????

iemand ?

0 Likes
Ex-Netweter
 

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren

@Theo2 ge kunt natuurlijk in instellingen alles wissen maar, maar dan moet ge eerst alles bekijken.

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren


@Ex-Netweter@  schreef:

@Theo2 ge kunt natuurlijk in instellingen alles wissen maar, maar dan moet ge eerst alles bekijken.


Ja maar Jos, het is bij gepland, die kun je niet bekijken......en "Jambers"  komt die nog ooit terug Smiley Erg vrolijk

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Serieopnames: opnames oude seizoenen annuleren

@Theo2, wat heb je dan opgenomen met een serieopname, terwijl het geen serie is? 

 

Heb daarnet enkele programma's waar er maar één van bestaat geprogrammeerd hier op de TV-box en kreeg daar op geen enkel moment de mogelijkheid om voor "serie opnemen" te kiezen. Er stond steeds enkel 'Opnemen' bij voor enkel die ene aflevering. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes