Beantwoorden
air-mike
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

TV-box crasht 2 uur na installatie, wat nu?

Ook wij waren geselecteerd om de nieuwe digicorder te testen. Gisteren werd deze geinstaleerd.

Maar na 2 uur is de box gecrashd, stekker eruit en toen deed hij het weer.

Vandaag weer van dat.

Beeldkwaliteit is ook veel minder, aan de tv gaat het niet liggen want dat is een 4K Oled. 

Met de oude box was de kwaliteit veel beter....... ?????

Het zwarte gedeelte zit ook vol met flikkerende pixels.

Echt niet happy met deze box.

En ja de instellingen van de box hebben we al proberen aan te passen voor beter kwaliteit.

Iemand tips wat we nog kunnen doen?

 

Tags (1)
0 Likes
5 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

TV-box crasht 2 uur na installatie, wat nu?

Je hebt een mail gehad met een nummer waarnaar je kan bellen voor hulp. (?) Daar zou ik het eerst even proberen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

TV-box crasht 2 uur na installatie, wat nu?

@air-mike, absoluut niet zoals het hoort. Volg zeker het advies van sb op en bel even naar het expert team. Zij gaan je hier mee kunnen helpen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

TV-box crasht 2 uur na installatie, wat nu?

@air-mike Mike, ik heb iets soortgelijk gehad maar niet zo erg, ik had niet dat flikkeren enz , hier waren het meer de kleuren en fucties op de tv, ik heb de tv gereset na telefoon met (samsung leverancier) en de kleuren zijn terug prachtig. ik heb op de tv box 1 instelling aangepast die stond automatisch en heb ik op 4k gezet na de reset van de tv maar of dit nu effect heeft gehad weet ik niet, mijn beeld is terug goed en dan blijf ik er af.

maar toch zou ik eerst proberen te bellen met telenet zoals suzy aanhaalt, misschien kunnen zij een test uitvoeren op afstand, er kan altijd een slechte tv box tussen zitten.

hier is alvorens te installeren alles getest modem enz, als er iets niet goed had hij niet geinstaleerdt

Jos

0 Likes
air-mike
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

TV-box crasht 2 uur na installatie, wat nu?

Ok, deze morgen was hij weer gecrashd. onmogelijk om het geluid harder of stiller te zetten.

dus contact opgenomen met de technische dienst.

mmmmm dat ik er moet mee rekening houden dat dit nog een nieuw toestel is voor hun en ze niet veel oplossingen kunnen bieden ?????

Na aandringen om een technieker te sturen toch een afspraak vastgekregen, natuurlijk niet na 17uur. Want dan moet ik ook nog betalen.

pfff  

0 Likes
ppeter
Freshman Meerweter
Berichten: 61
Goed bezig! π-DAY! Say what?! YEAH! CAPSLOCK DAY!

TV-box crasht 2 uur na installatie, wat nu?

Ook wij hebben sinds gisteren de nieuwe box ter beschikking.

Wij zijn momenteel zeer tevreden met uitstekende beeldkwaliteit met 1080p!

Met de vorige boxen hadden we slechts 720p en 1080i.

Ook de films en series van Playmore hebben een mooi beeld, en vooral ook Dolbydigital digitaal geluid!

Dus dit is dan weer genieten via de homecinema! Ook zullen we dit weekend eens een film kijken via onze beamer en op een scherm van 240cm, kunnen we de beeldkwaliteit zeker goed beoordelen.

Alleen hebben we nog een paar handshake problemen via hdmi met de tv en receiver, en moeten we nog even verder testen.

Iets met passie voor beeld en geluid.
Movie - Serie - Concert - Music