Beantwoorden
George_
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Nieuwe optie van Telenet "de thuis levering" ???

Hallo,

 

ff het verhaal, sinds vorige week 11/10 had ik ge reageert op een mail van Telenet om tester te worden voor de nieuwe TV Box, dag nadien een mail terug met vermelding uw order ligt klaar maar wacht nog op bevestiging-mail.

Tot op vandaag geen bevestiging-mail dus ff bellen naar het nummer op de eerste mail, toffe en vriendelijke persoon aan de lijn herkend het probleem met dat gebeurt meer etc... ging dat ff checken en ja hoor alles ok en dus als antwoord "U mag het toestel afhalen op een van de vermelde adressen" ik vraag, U bent toch zeker he, want alles afbreken etc is geen lachertje hier, antwoord van de medewerker "nee geen enkel probleem U mag hem nu afhalen" 

Dus wij naar de Meir 6 Antwerpen met de oude box en aldaar krijgen we het antwoord "niet in voorraad" dus eenmaal thuis ik direct ff bellen naar hetzelfde nr met als gevolg van antwoord "oei dat zou niet mogen etc."

en als resultaat "we gaan proberen de box bij U thuis te laten afleveren...) ikke zeg wow tof enz... past lijn verbroken, terug bellen en andere medewerker aan de lijn, terug het gehele verhaal etc... "we gaan dat thuis bij U afleveren" ikke, is dat gratis?

Antwoord is "neen gaat 5€ kosten maar dat is niets t.o.v met de auto of tram) ikke, neen is waar maar ik heb ze wel al nu voor niets  gereden dan al?

Kortom er zou vanaf maandag een optie  komen op de web-site om toestellen thuis te laten afleveren???

Iemand een idee waar deze optie te vinden zal zijn of in welke submenu ze het gaan plaatsen?

 

Alvast bedankt,

George (toch een beetje misnoegd) 😉 

0 Likes
3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe optie van Telenet "de thuis levering" ???

dat bestaat al lang, als je bv een gsm besteld en aankoopt via de site leveren ze die ook soms via de post met betaling bij levering.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
George_
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Nieuwe optie van Telenet "de thuis levering" ???

Het zou niet via de post zijn, begreep ik  toch uit het gesprek! Het was een optie die nog niet actief was en maar eerst maandag beschikbaar zou zijn via de Telenet website???

0 Likes
George_
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Nieuwe optie van Telenet "de thuis levering" ???

Blijkbaar heeft U gelijk! Maandag niets gevonden op site en dus dan meteen een klacht via mail doorgeven... Dinsdag gebeld met Meir telenetshop-, Tv box was nu aanwezig, gaan halen, juist thuis en telefoon van klachtendienst... zeer toffe dame en wat meer info gehad... toch een probleem met stock overzicht op klantendienst en de optie met aflevering thuis was nog niet 100% en zou uiteindelijk via post NL gaan..;

Mvg,

George