Beantwoorden
Petervdq
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
π-DAY! Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar?

Tv-gids zendervolgorde wijzigen

Weet er iemand of men in de toekomst de tv-gids nog gaat aanpassen op de nieuwe box?

Is nl lastig wanneer men enkel de favoriete zenders heeft geselecteerd en men dan de tv-gids opent,je dan de alle zenders krijgt en dan nog niet in de volgorde die jij wilt.Hopelijk wordt dit nog aangepast in de toekomst,alsook alle andere zenders een eigen volgorde kunnen geven zou ook een pluspunt zijn!

mvg

Tags (1)
9 reacties
marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Tv-gids zendervolgorde wijzigen

@Petervdq ik hoop het ten zeerste, want dit is heel irritant !!

Ex-Netweter
 

Tv-gids zendervolgorde wijzigen

@Petervdq @marc1201 U moet het wel bij Telenet melden op het speciale nummer als zij niet op de hoogte zijn gebeurt er niets.

 

Petervdq
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
π-DAY! Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar?

Tv-gids zendervolgorde wijzigen

@Ex-Netweter Heb ik ook via die weg vermeld hoor,hopelijk word er dan ook gevolg aan gegeven hetgeen ik wel vermoed aangezien men voor deze problematiek een speciaal telefoonnr. heeft aangemaakt.

mvg

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Tv-gids zendervolgorde wijzigen

@Petervdq, je mag er zeker van zijn dat er heel wat testers dit al hebben doorgegeven, maar wel positief dat jij het ook nog eens hebt gedaan. Dat laat namelijk merken hoe belangrijk onze klanten dit vinden! Smiley Knipoog


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Tv-gids zendervolgorde wijzigen

Zendernummering werkte prima op de digicorders...Don't fix things if they aint broken..

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Tv-gids zendervolgorde wijzigen

@marc1201 vergeet niet dat dit een totaal nieuw toestel is die anders werkt dan de digicorders zodat men alles van 0 moet herinstalleren en testen, wie weet dat dit ooit nog terugkomt maar daar kan men bij telenet momenteel niets over zeggen.

we zullen moeten afwachten.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Tv-gids zendervolgorde wijzigen

@Master-Magic er was op zich weinig mis met de software van de digicorders hé, die moet toch over te nemen zijn op de eos boxen 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Tv-gids zendervolgorde wijzigen

@marc1201 die boxen werken met een totaal andere versie op linux dus totaal andere werkwijze dan de oude boxen, 

het is alles weer van 0 beginnen,

het is alsook een ander merk van box en de gebruikte software is anders.

het is niet zo simpel als zomaar alles over zetten.

het is een beetje te vergelijken met een pc die ook af en toe nieuwe  onderdelen nodig hebben voor bv een nieuwe windows te kunnen draaien.

heb al gemerkt dat er dingen al werken die in juli nog niet werkte bij opnames, zoals ondertiteling waneer de achtergrond stem spreekt bij huizenjagers en de witte ondertiteling die standaard in het programma zit er niet is dat dan de ingestelde ondertiteling werkt.

dat ging een hele tijd niet en merk nu sinds de nieuwe update dat dit wel werkt.

ze zijn dus goed bezig bij telenet om de bugs op te lossen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Tv-gids zendervolgorde wijzigen

@Master-Magic ok maar dan nog kan je de meeste dingen wel terugbrengen. Bv de zenderlijst kunnen rangschikken zoals vroeger. (zonder favorieten dan) Ik denk dat dat iets is dat iedereen wel terug wil.

En qua ondertitels...dat werkt bij mij toch nog steeds niet goed ze. Bv op travel channel moet ik die steeds opnieuw aanzetten en dan loopt het nog alles behalve synchroon..

0 Likes