Beantwoorden
Emmadie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Opname start niet

Goedenavond, 

 

Wij hebben een digicorder die is aangesloten in Sint-Niklaas. We hebben deze meegenomen naar onze bouw om daar enkel naar opnames te kunnen kijken. Maar als we de opname willen starten, keert het beeld telkens terug naar het beginscherm van de opname zelf. We krijgen geen foutmelding of zo. 

 

Groeten Emmadie

0 Likes
5 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opname start niet

Ik weet het niet, maar ik heb een mogelijk vermoeden.

Zijn al die opnames van eenzelfde zenderfamilie? (VTM, Q2, CAZ, ..), (één, Canvas, Ketnet), (Vier, Vijf, Zes) of van verschillende. 

Indien je slechts van één groep geprobeerd hebt, probeer eens iets van een andere zendergroep.

 

Emmadie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Opname start niet

We kunnen enkel via scart kijken, dan lukt het wel omdat die digicorder thuis ook enkel nog op scart werkt wegens een foutmelding ooit eens. 

0 Likes
Martijn_Brands
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Opname start niet

Hoi,

 

Ik zit sinds gisteren met hetzelfde probleem. De opname springt direct terug naar het beginscherm, geen foutmelding. Heb bij verschillende zendergroepen hetzelfde issue.

 

Hoe is dit destijds opgelost geraakt?

 

Groeten,

Martijn

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Opname start niet

@Martijn_Brands 

Dit is een oude draad. De kans dat de auteur er nog naar kijkt is erg klein. Tenzij je de naam noemt zodat deze een mail krijgt.

@EmmadieHierbij is dat gebeurd.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Martijn_Brands
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

Opname start niet

@louishufk bedankt voor de tip, ben nog nieuw op netweters, vandaar 😉.

 

Heb intussen mijn TV-box gereset en het probleem lijkt opgelost, de opnames starten weer probleemloos!