Beantwoorden
Sil1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Opnames van serie plots verdwenen op digicorder

Ik heb een probleem met 1 specifieke serie op mijn digibox.. de ene dag staan er 4 seizoenen van desperate housewives opgenomen, de volgende dag zijn deze niet meer zichtbaar (hoewel ik uit beschikbare procent geheugen kan opmaken dat de opnames wel nog ergens zijn, en de week erop zijn ze weer verdwenen.. kan dat zijn dat er 1 specifiek iets per ongeluk verstopt is? (Mijn zoontjes van 1 jaar hebben wel wat met de afstandsbediening gespeeld..). Opname automatisch wissen staat al jaren uit..

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Opnames van 1 serie verdwenen

0 Likes
23 reacties
Leonardd
Freshman Beetjesweter
Berichten: 16
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Opnames van serie plots verdwenen op digicorder

Dit is al gebeurd  bij Death in paradise en bij Midsomer murders.

0 Likes
Gixxer
Professional Beetjesweter
Berichten: 15
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Opnames van serie plots verdwenen op digicorder

Wordt met al deze info iets gedaan?

Moeten we dat nog elders melden dan alleen hier?

 

Het is niet zo aangenaam dat je niet in de gewenste kamer kan kijken naar de opgenomen programma’s. 

0 Likes
Geertc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! De kop is eraf! It's your first party!

Opnames van serie plots verdwenen op digicorder

ik heb hetzelfde met The Walking Dead. Seizoenen 7 en 8 zijn weg op de digicorder, terwijl ik ze wel kan bekijken op mijn GSM en laptop. Ik kan ze via mijn GSM ook laten afspelen op mijn digicorder, ook al zijn ze daar niet meer zichtbaar. Ik heb Telenet gecontacteerd, ze zijn het aan het bekijken, en zeggen dat ze meerdere zelfde klachten hebben gekregen. Raar... Hopelijk raakt het opgelost...

0 Likes
TRC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Opnames van serie plots verdwenen op digicorder

Ik heb exact hetzelfde probleem (met Modern Family en How I Met Your Mother). Probleem moet dus weldegelijk bij Telenet liggen. Hopelijk komen ze snel met een oplossing!

0 Likes
KarenB
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Opnames van serie plots verdwenen op digicorder

Hier exact hetzelfde probleem! Ook met desperate housewives, met de DC-AD2200.

 

Ik had ook 4 seizoenen opgenomen en ineens was enkel het laatste seizoen beschikbaar op de digicorder, maar de ruimte is niet vrijgekomen. Via de app kon wel nog een aflevering gestart worden, maar sinds vandaag is dit zelfs ook niet meer mogelijk.

0 Likes
Audrey88
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Opnames van serie plots verdwenen op digicorder

Hier hetzelfde probleem. Paar weken geleden zijn 2 seizoenen verdwenen uit de opnames van de digicorder, wel nog via yelo af te spelen. Nu weer 2 seizoenen weg, maar nu ook niet meer te vinden op yelo.

0 Likes
Pete
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fourth party! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

Opnames van serie plots verdwenen op digicorder

Hallo iedereen,

Ik had de reeks 2 en 3 van chateau Meiland op de digicorder staan. Van reeks 4 stonden er ook al op. Plots is reeks 2 en 3 volledig gewist. De digicorder staat ingesteld op automatisch wissen uit. De harde schijf was zeker niet vol. Oudere opnames van 2016 van andere reeksen bv Lili en Marleen op VTM staan er nog wel op. De harde schijf is ok. Terugkijktv werkt. En nu dit nog...bij mijn ouders hebben ze net hetzelfde meegemaakt op hetzelfde moment... Van die reeks is hetzelfde verdwenen. Kan de zender VIJF dit zelf wissen? Ik vind het heel spijtig en zeer raar. Zeker als je weet dat hetzelfde probleem zich stelde bij een andere digicorder bij mijn ouders op een ander adres. Wat zou de reden kunnen zijn? Bedankt voor het meedenken.

0 Likes
Gixxer
Professional Beetjesweter
Berichten: 15
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Opnames van serie plots verdwenen op digicorder

Ondertussen zijn ze weer zichtbaar. 
Hopelijk is dit nu blijvend. 😬

0 Likes
Ex-Netweter
 

Opnames van serie plots verdwenen op digicorder

@Pete 

Ik denk dat je hier eens moet kijken:

https://www.netweters.be/t5/Hardware-instellingen/Opnames-van-serie-plots-verdwenen-op-digicorder/m-...

 

Kan één van de kraks of moderators deze post naar daar verplaatsen?



StefaanH (Krak) heeft de inhoud van deze post bewerkt.
Reden: De post is verplaatst, zoals door u gesuggereerd.