Beantwoorden
LoLoPiPo007
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Ps4 Nat type moderate Call of duty ww2

Hallo ik heb namelijk een probleem met mijn nat type ik heb altijd op call of duty moderate als ik de modem alleen gebruik en dmz gebruik heb ik nat type open maar ik gebruik nog een router maar als ik dan dmz gebruik werkt het nietmeer. ik heb namelijk een r7000 netgear router ik heb upnp al geprobeerd en port forwarding maar niets lukt er om het open te krijgen het blijft moderate.  ik heb geportforward in mijn telenent en in mijn router dan heb ik eens gebropeerd om via mijn telenet gwn met alleen upnp te werken en via mijn router ook dan blijft het ook nog moderate dan op telenet dmz en op router dmz werkt ook niet nog steeds moderate. 

ik kan soms niet bij vrienden geraken en daarom is het lastig om nat type moderate te hebben en ik moet een router gebruiken want anders geraak ik met de kabels niet toe en moet ik gaten bij boren. op xbox had ik ooit eens open met dmz met de router.

0 Likes
6 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ps4 Nat type moderate Call of duty ww2


@LoLoPiPo007 schreef:

 

ik kan soms niet bij vrienden geraken en daarom is het lastig om nat type moderate te hebben en ik moet een router gebruiken want anders geraak ik met de kabels niet toe en moet ik gaten bij boren. op xbox had ik ooit eens open met dmz met de router.


Ik begrijp niet waarom je een router moet gebruiken. Zijn je kabels tekort kan je een switch gebruiken (gratis af te halen in een center) om je verbinding te verlengen. Of is deze bedoeld als extra Accespoint? Graag ook gebruik maken van punten en komma's anders wordt het moeilijk om te lezen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
LoLoPiPo007
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Ps4 Nat type moderate Call of duty ww2

mijn router is bedoeld als extra accespoint. Vindt het raar heb al alles geprobeerd om mijn Nat type open te krijgen op Xbox ons ging dat maar op ps4 niet.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ps4 Nat type moderate Call of duty ww2

En staat die nu ingesteld als AP of werkt die nog als router. Controleer of je aparte netwerken (IPadressen) hebt als je bezig bent rechtstreeks op de Telenetrouter of als je bezig bent op die "Accespoint".

Ik snap niet hoe jullie erin slagen om dit mis te laten lopen.

Donderdag nog een PS4 draadloos aangesloten via een router die ingesteld is als Accespoint. Was voor mij de allereerste keer zo'n PS4 en dat ging perfect. Beginnersgeluk zeker?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Ps4 Nat type moderate Call of duty ww2

@LoLoPiPo007

 

Je moet je router instellen als access point. Je kan hier vinden hoe dat moet.

 

Je kan best die DMZ ook even terug uitschakelen want ik vermoed dat je geen vast ip-adres hebt en dan kan dat voor problemen zorgen. Meestal is UPnP genoeg.

 

Als je je router goed hebt ingesteld zoals het in die link uitgelegd staat, test het dan nog eens. Laat iets weten. 🙂

 

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
LoLoPiPo007
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Ps4 Nat type moderate Call of duty ww2

de router stond momenteel op router modus maar ik werk via internet kabels voor mij ps4 en pc omdat kabel altijd de beste verbing heeft maar heeft dit dan nut om access point the doen ?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ps4 Nat type moderate Call of duty ww2

Dan heb je een accespoint niet nodig. Zoals je zelf aanhaalt is verbinding via de kabel altijd beter. Het wordt natuurlijk wat moeilijker als je een Telenet modem/router (witte of zwarte) met daarachter een extra router . Dan moet je die router als AP/switch instellen of gewoon die router vervangen door een doodgewone switch als je het draadloze niet gebruikt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes