Beantwoorden
Hivetyrand
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! Hi there!

Samsung UE40K6020W Smart TV & CI+

Heb hier een bovenaan vermerld samsung toestel en geraak er maar niet uit of die nu een CI of CI+ heeft, handleiding heb ik niet en als ik dit toestel opzoek vind ik enkel antwoorden op UK sites. Kent hier iemand dit type van TV, en kan mij hopelijk ook vertellen welk type CI deze heeft. En dan nog 1 klein vraagje, is internetverbinding nodig om dit handige kaartje te installeren? Heb namelijk momenteel enkel Telenet Wifree en die krijg ik in deze TV maar niet in... Alvast bedankt voor alle hulp.

0 Likes
4 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Samsung UE40K6020W Smart TV & CI+

@Hivetyrand 

Zie bijgevoegde foto.

Kan je daar de info vinden die je zoekt?

groeten.Knipsel.PNG


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2254
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Samsung UE40K6020W Smart TV & CI+

Geen internet nodig om TV te kijken


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Samsung UE40K6020W Smart TV & CI+

@Janneke_Dust 

Bedankt voor de aanvulling. Eventjes niet ver genoeg gelezen.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Samsung UE40K6020W Smart TV & CI+

@Hivetyrand Volgen het bericht dat @louishufk gestuurd heeft, is het een CI+. (een CI+ kan ook overweg met een CI, maar op een CI aansluiting werkt geen CI+).

Ik raad je aan om op voorhand de digitale zenders in te stellen. De antennekabel moet wel aangesloten zijn. Volg deze stappen.

Als je de analoge niet mee afstemt gaat dat vlug. Je kan na het afstemmen reeds naar de vrt zenders kijken op dezelfde kanaalnummers als standaard op de digicorder. Ook de vrt radiazenders kan je met je tw beluisteren. Er zijn ook nog enkele andere tv zenders die vrij te ontvangen zijn en ik denk alle radiozenders die op de kanaalnummers van de 800 reeks staan.

0 Likes