Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Scherm pc delen met smart tv

Ik bezit een Samsung smart tv 8000 serie, er is 1 pc rechtstreeks aan aangesloten, mijn vraag is tussen verschillend pc kan u het pc scherm delen zodat u vanuit een andere pc op die pc werkt, kan dat ook met een smart tv, dus dat ik het scherm van een pc die in een andere ruimte staat, deel met mijn smart tv en met mijn tv op die pc werk via netwerk.

toetsenbord aansluiten op de tv kan in elk geval maar meer weet ik niet.

Jos

2 reacties
dsenseb
Experienced Weetjesweter
Berichten: 24
YEAH! CAPSLOCK DAY! Happy New Year! Hoort wie klopt daar? Twee handen vol!

Scherm pc delen met smart tv

Met een PC een andere PC bedienen, heb je het dan over software zoals Teamviewer?

Ik weet dat als je TV WiDi ondersteunt je draadloos je scherm kunt projecteren naar TV.

Dit is wel enkel projecteren, dus een muis en toetsenbord aansluiten op TV gaat er niet voor zorgen dat je PC kunt bedienen.

Mocht je een draadloze muis en toetsenbord hebben met een groot bereik die reikt tot aan de PC zou dit wel eventueel kunnen.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Scherm pc delen met smart tv

@dsenseb https://support.microsoft.com/nl-be/help/4092694/windows-10-changes-to-file-sharing-over-a-network

dit is een link wat ik bedoel, maar ik vroeg mij af of het met de smart tv ook kon, nu is er een pc ook aangesloten op mijn tv, dus op die manier kan ik altijd werken met mijn andere pc ( bestanden openen enz)

als het met de smart tv ook zou kunnen dan kan de pc in de living weg, dat is de bedoeling van mijn vraag

 

0 Likes