Beantwoorden
Lugho
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY! Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

Servicedesk voor nieuwe TV-Box

Ik kreeg van een Telenet medewerker een telefoonnummer voor de servicedesk van de nieuwe TV-Box. Het nummer is 015/33.44.88. Het nummer is bereikbaar van 8 uur tot 10 uur op weekdagen en van 9 uur tot 10 uur in het weekend. Verwacht wel geen technicus aan de lijn, het is een callcentermedewerker die zelf toegeeft dat het allemaal nog een beetje nieuw is. Ze heeft voor mijn probleem wel een case gestart en beloofd dat ze me hierover  binnen een dag op vier gingen contacteren.

 

Groeten,

 

Ludo

Tags (1)
28 reacties
Ex-Netweter
 

Servicedesk voor nieuwe TV-Box

@Lugho neem die 4 dagen maar met een korreltje zout, de mevrouw heeft ook voor mij een dossier opgemaakt en heeft echt haar tijd genomen, maar voor de rest na 4 weken niets gehoord, en ik bel ni meer terug word er alleen maar gefrustreerd van.

Jos

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Servicedesk voor nieuwe TV-Box

@Lugho @Ex-Netweter, graag wil ik hier wat extra kadering bij geven, al kan ik begrijpen dat het niet professioneel over komt op deze manier bij jullie.

Indien jullie een probleem melden over de nieuwe TV-box dat een gekend  algemeen probleem is, wordt je hierover niet meer persoonlijk gecontacteerd. Normaal zou de persoon aan de lijn je dan moeten vertellen dat het een gekend probleem is en dit in één van de volgende software updates opgelost zal worden. De persoon die jullie aan de lijn hebben, geeft uiteraard wel door hoe vaak dit probleem gemeld wordt door de testende klanten. 

 

Indien het echt een individueel probleem is, dat andere testers niet merken. Wordt dit individueel onderzocht door de back office en zal je ook een telefoontje krijgen van de collega's achterliggend (niet dezelfde persoon met wie je eerst sprak). 

Blijk dus zeker jullie feedback doorgeven! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

marc1201
Freshman Veelweter
Berichten: 173
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen!

Servicedesk voor nieuwe TV-Box

Suzy, waarom is er eigenlijk geen online plaats waar je bugs,problemen, etc, kan doorgeven? (buiten netweters) Een..,ben ik niet zo'n beller, en twee, dat zou het makkelijker maken om meerdere dingen tegelijk door te geven.

Marc

0 Likes
Ex-Netweter
 

Servicedesk voor nieuwe TV-Box

@marc1201 @Suzy ja zou voor iedereen gemakkelijker zijn, maar blijkbaar kan dat niet zeker niet via netweters.

Jos

0 Likes
Lugho
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Alles op zijn plek! YEAH! CAPSLOCK DAY! Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

Servicedesk voor nieuwe TV-Box

Ik heb de vriendelijke dame aan de telefoon ook gezegd dat, als men proefkonijn speelt, er een plaats moet zijn om bugreports en feedback te geven, en ze vond dat wel een goed idee en ze ging dit doorgeven.

 

Het verbaast mij dat een groot bedrijf als Telenet dit niet gewoon heeft voorzien. Als men iets test voor Google dan kan men ten allen tijde feedback geven en daar krijgt men dan altijd antwoord op.

 

Groeten,

 

Ludo

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Servicedesk voor nieuwe TV-Box

omdat die mensen van telenet aan de telefoon ook alles moeten leren hoe ze de klanten moeten helpen want eens de box in februari op de klanten worden losgelaten moeten ze het ook kunnen.

en er zijn nu rond de 20.000 testers, als iedereen dan online iets ga melden gaan ze dat niet kunnen bol werken met het kleine begin groepje van de telenet test box tegenover het aantal testers dat er zijn.

daarom dat ze enkel met een klein groepje van de eerste testers nog werken online voor de testen door te geven en zo deels op te lossen want je mag dit niet onderschatten om dit te doen.....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Servicedesk voor nieuwe TV-Box

@Master-Magic @Suzy magic 1, met uw uitleg heb ik een dubbel gevoel, suzy vraagt zoveel mogelijk te melden wat er mis is, op het eerder vermeld nummer, en nu komt u weer af dat het beperkt is voor de eerste groep, trouwens dat platform is opgeheven, zo zet u de mensen op verkeerd spoor.

Jos

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Servicedesk voor nieuwe TV-Box

@Ex-Netweter nee je snapt mijn reactie verkeerd, het is voor de andere groep testers dat het te moeilijk word, de eerste groep testers is nog niet groot en kan met gemak nog geholpen en bevraagd worden maar de rest die er bij komt is te groot om met enkele mensen alles te bekijken en door te geven.

het gaat over dit forum hé, niet de telefoon 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Servicedesk voor nieuwe TV-Box

Wij als techniekers hebben nogthans een hele lijst met bugs + oplossingen + updates 🙂 

 

Moet dan toch wat feedback zijn, klanten zijn de beste testers voor Telenet 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Servicedesk voor nieuwe TV-Box

@Cru ik ga een stom voorbeeld geven, ik neem heel veel series op, als ik een aflevering gezien heb verwijder ik die omdat Telenet kwistig omspringt met de tijd na de aflevering en ook als alleenstaande heeft het geen nut om die bij te houden, en ja wat gebeurt er word die aflevering terug uitgezonden ( heel dikwijls tot 3 x per week), de aflevering word terug opgenomen, vroeger kon je dat instellen dat het niet gebeurde.

beseffen jullie wel hoe frustreren het is, het melden horen dat ze binnen 4 dagen terug bellen, niets horen zelfs niet na 4 weken, en dan moet ik hier ook nog horen dat de enkel met de elite testers word rekening gehouden, als ze dan toch zoveel oplossingen hebben help dan de mensen. 20000 telefoons met opmerkingen en alles in de vuilbak trekt ook op niks.

een lijst met veel gestelde vragen en eventueel een oplossing zou veel oplossen

Jos

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Servicedesk voor nieuwe TV-Box


@Ex-Netweter@  schreef:

@Cru ik ga een stom voorbeeld geven, ik neem heel veel series op, als ik een aflevering gezien heb verwijder ik die omdat Telenet kwistig omspringt met de tijd na de aflevering en ook als alleenstaande heeft het geen nut om die bij te houden, en ja wat gebeurt er word die aflevering terug uitgezonden ( heel dikwijls tot 3 x per week), de aflevering word terug opgenomen, vroeger kon je dat instellen dat het niet gebeurde.

beseffen jullie wel hoe frustreren het is, het melden horen dat ze binnen 4 dagen terug bellen, niets horen zelfs niet na 4 weken, en dan moet ik hier ook nog horen dat de enkel met de elite testers word rekening gehouden, als ze dan toch zoveel oplossingen hebben help dan de mensen. 20000 telefoons met opmerkingen en alles in de vuilbak trekt ook op niks.

een lijst met veel gestelde vragen en eventueel een oplossing zou veel oplossen

Jos


Herhalingen worden hier ook terug opgenomen inderdaad.

Nog even over de "elite testers": in het begin gaven wij feedback op een afgeschermd gedeelte. Sinds er meer testers zijn moeten de problemen doorgegeven worden via  015/33.44.88. Dat moet iedereen zo doen, ook de eerste testers.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Servicedesk voor nieuwe TV-Box

@Wheng @Master-Magic Wheng, ja dat weet ik al enkele weken maar master magic beweert iets heel anders, hij spreekt nog altijd van een beperkte groep, wat niet zo is.

Jos

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Servicedesk voor nieuwe TV-Box

voor de app is het nog altijd de eerste groep testers die hier op het forum reageert en als eerste mag testen, 

die krijgen voorrang op de rest.

denk dat sommige niet beseffen wat een impact dat is als er 20.000 testers al hun reacties doorgeven op een forum en er een kleine groep is die zich bezig houd met die nieuwe telenet box om alles op te lossen.

respect voor die mensen die hier zoveel mogelijk proberen een tussen persoon te zijn tussen de tester en de telenet box verantwoordelijken die de box zoveel mogelijk aanpast en de bugs eruit haalt.

je mag hun werk niet onderschatten, daarom dat men het ook liever via telefoon laat gaan zodat ook de telefoon medewerkers er mee leren omgaan om te helpen en te luisteren naar de klanten en men zo gaat naar een normale service voor iedereen.

dat er nog veel bugs zijn is normaal tijdens een test periode van een totaal nieuw product dat men daarvoor niet gebruikte (streaming en via internet bepaalde handelingen gebruiken).


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Servicedesk voor nieuwe TV-Box

@Lugho @Wheng @Cru@Cru @marc1201 @Master-Magic  Master magic u zaait verwarring beseft u dat wel! nu begint u weet over de app die er nog niet is, daar helpt u de mensen zeker niet mee.

Het zou veel beter zijn, als u oplossingen weet de mensen te helpen, in plaats van steeds bezig te zijn over een afgeschermd forum dat er niet meet is voorlopig althans.

U schept de indruk dat er enkel gewerkt word met de klachten van de eerste groep testers, en van alle andere die bellen de klachten geen prioriteit hebben, wat als de eerste groep een bugg niet tegenkomt zoals bv ikzelf er al heel veel heb gemeld.

Jos

 

0 Likes