De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Software update TV-box

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Hey, jij weer! :-) YEAH! CAPSLOCK DAY! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Deze morgen bij het inschakelen van de nieuwe tv box krijg ik de melding dat de software een update kreeg, dit nam ongeveer 4 minuten in beslag waarna het toestel gewoon opstart.

Nu heb ik in het menu gekeken en zie eigenlijk niets nieuw, iemand een idee wat die update eigenlijk was.

0 Likes
Beantwoorden
10 reacties
Experienced Weetjesweter
Berichten: 16
YEAH! CAPSLOCK DAY! Alles op zijn plek! Netjes! Nog geen reader's digest? :-)

Hi @Bearcat,

 

@Suzy schreef het volgende neer:

 

  • Vanaf nu kan je via de context toets (...) op de afstandsbediening snel de juiste ondertiteling en audio taal kiezen. Het instellingen-menu hoef je niet meer te raadplegen.

  • Heb je meerdere TV-boxen thuis? Dan kan je sinds deze update een aantal van de instellingen apart instellen per TV-box. Voorheen werden alle instellingen gesynchroniseerd. 
    Ik geef jullie even een overzicht per categorie: 
    • Instellingen instelbaar per TV-box
      • Deblokkeren van zenders op programma's
      • Favoriete zenders
      • Energiestand
    • Instellingen instelbaar voor het hele gezin (dus voor alle TV-boxen)
      • Kijklijst
      • Herinneringen
      • Aanbevelingen
      • Opnames
      • Pincode
      • Instellen van ouderlijk toezicht
      • Bookmarks van VOD (video on demand)

  • In deze update zijn er ook een aantal algemene problemen opgelost:
    • TV-box hangt vast nadat hij uit stand-by komt
    • Communicatie met de afstandsbediening werkt niet meer
    • TV-theek problemen met slecht geluid
    • Foute prijsopties bij bestellen in TV-theek
    • Verbeterde compatibiliteit met versterkers en soundbars
    • Problemen met het keuzemenu van afleveringen
    • Bookmarks die niet bewaard worden
    • Dolby geluid
    • Netflix-stabiliteit en crashes

  • En goed om te weten: ondertussen wordt er nog steeds gewerkt aan:
    • Audio- en videokwaliteit in terugkijk-tv / VOD
    • Foutmeldingen tijdens het bekijken van terugkijk-tv / VOD
    • Ondertiteling in te kleine letters
    • Problemen met linken van de afstandsbediening met bepaalde TV's
    • Versterkers/soundbars
    • HDMI-problemen met sommige TV's en versterkers/soundbars


Merk je nieuwe problemen op sinds de update of zijn er andere bestaande problemen die je blijft ervaren en nog niet gemeld hebt? Geef dit dan zeker door aan het  TV-box expert team via 015/33.44.88.

 

Veel testplezier! Smiley Knipoog

Beantwoorden
Pa
Professional Weetjesweter
Berichten: 42
O dierbaar België.. On a roll... Tien op tien! Nice talking to you!

Voor zover ik weet,

Een update zal in de meeste gevallen technisch zijn, fouten herstellen (bugs) of verbeteringen in het systeem. Meestal zijn die dus niet van die aard dat de menu en / of de layout aangepast worden.

Gewoonlijk merk je dat pas als het fout loopt Smiley Vrolijk

 

0 Likes
Beantwoorden
Professional Beetjesweter
Berichten: 19
YEAH! CAPSLOCK DAY! Tien op tien! Leesbeest! En we zijn vertrokken!
en dan nog de favoriete tv gids toevoegen en top ;-)
Beantwoorden
Professional Beetjesweter
Berichten: 19
YEAH! CAPSLOCK DAY! Tien op tien! Leesbeest! En we zijn vertrokken!
zou het kunnen dat je de terug knop niet kan gebruiken om terug te gaan naar de vorige zender?
0 Likes
Beantwoorden
Experienced Weetjesweter
Berichten: 31
YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll... Nice talking to you! Goed gevonden!

@Michiel_DP Volgens mij kan je dit doen met de tv toets, dan schakel je tssn de huidige en vorige zender.

Iets met passie voor beeld en geluid.
Movie - Serie - Concert - Music
0 Likes
Beantwoorden
Professional Beetjesweter
Berichten: 19
YEAH! CAPSLOCK DAY! Tien op tien! Leesbeest! En we zijn vertrokken!
Ok vanavond eens uittesten
0 Likes
Beantwoorden
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 664
YEAH! CAPSLOCK DAY! Ongelooflijk (maar waar)! Volop in the game! De vlam zit erin.

@ppeter  schreef:

@Michiel_DP Volgens mij kan je dit doen met de tv toets, dan schakel je tssn de huidige en vorige zender.


Dat kan inderdaad met de tv-knop. Maar je moet er 2x op drukken.

    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! YEAH! CAPSLOCK DAY! Hi there! De kop is eraf!

Ik heb sinds vandaag de nieuwe TV box. Als ik Netflix wil opstarten zowel via 'apps' als via zender 600  loopt hij vast. Enige optie is volledig af- en aan zetten. Is dit probleem gekend?

0 Likes
Beantwoorden
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
Je eerste full page! YEAH! CAPSLOCK DAY! Leesclubje starten? Mooi, mooi!

@WouterODW Probleem is zeker en vast gekend en is reeds meerdere malen dooorgegeven aan Telenet,voorlopig is de enige oplosssing zoals U al deed,hem volledig uitschakelen en wederom opstarten.

Het Tv -box kan men bereiken op het  nummer 015 33 44 88.

mvg

 

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! YEAH! CAPSLOCK DAY! Hi there! De kop is eraf!

Hartelijk dank voor uw snelle reactie!

Ik zal misschien best eerst even alles lezen hier vooraleer ik alles dubbel vraag.

0 Likes
Beantwoorden