41078
netweters
|
17661
gesprekken
|
19080
vragen
|
Heb reeds enkele maanden mij een smartcard van Telenet aangeschaft.
Deze werkte in het begin goed, maar de laatste tijd krijg ik enkel de analoge = vrt, canvas... maar te zien. Ik krijg steeds de melding: 'Zender is gecodeerd. Controleer of de CI + module en smartcard juist zijn ingevoerd'.
Ik heb reeds meerdere keren de smartcard uit het toestel genomen en er terug ingestopt, maar zonder resultaat.
Wat kan ik nog doen om al mijn zenders terug te kunnen bekijken?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je de stappen in volgende link al gevolgd?
probeer eens.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/tv-met-een-kaartje-foutmelding-17/
Groeten
Ik weet niet welke tv tv ge hebt, maar probeer deze eens te resetten(eventjes stroomkabel tv uittrekken of raadpleeg handleiding tv om juiste manier te weten te komen). Heb geregeld juist hetzelfde voor.
Is de kaart altijd in die tv blijven steken en stond die tv altijd onder stroom. Veel huidige tv's kan je enkel nog zonder stroom zetten door de stekker uit te trekken. Andere toestellen kan je met een schakelaar aan de tv nog echt uitzetten. Als de tv uitstond, dan is mogelijk een bijwerking van de ci+ kaart niet gebeurt. Ofwel heb je genoeg geduld en komt het vanzelfs goed ofwel neem je contact op met Telenet en dan zal je het nummer van de ci+ nodig hebben (als je het doosje bewaard hebt waar de ci+ module in stak bij aankoop, vind je de nodige nummers op de achterkant van dat doosje.
Het kan (maar is eerder zelden) dat de cam of het kaartje defect is.
Zelfs met niet werkend kaartje kan je onder andere één, Canvas en Ketnet digitaal kijken.
Is gelukt . Ik heb het kaartje met de houder nog eens uit het tv-toestel genomen en er terug ingestopt zoals vermeld in de handleiding en na enkele seconden wachten kreeg ik alle zenders door.
Bedankt👍
Heb de stappen die ik doorkreeg van Louishufk gevolgd en 't is in orde.
Alvast bedankt
😉