Beantwoorden
Mel84
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

Tv box afstandsbediening werkt niet zoals het moet.

Onze afstandsbediening van de tv box weekt niet zoals het zou moeten. Ik kan de tv box en de versterker (Samsung) inschakelen met de afstandsbediening en het geluid wordt dan geregeld via de versterker. Geen probleem. Maar de tv ( LG) wilt niet inschakelen via de afstandsbedining. Al 100 keer proberen in te stellen. Heel soms werkt het eens maar dan werkt de versterker niet meer ... volgens mij vloekt die combinatie 😂. T’is ofwel versterker en tv box ofwel tv en tv box ... maar de drie tesamen lukt niet. Nog iemand dit probleem? 

0 Likes
3 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Tv box afstandsbediening werkt niet zoals het moet.

@Mel84 

Heb je al geprobeerd alles te koppelen?

Anders ga eens naar: instellingen/beeld en geluid/koppel je afstandsbediening aan andere toestellen.

Je kan ook eens de instructies volgen op: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/je-telenet-tv-afstandsbediening/

Veel succes


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Mel84
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

Tv box afstandsbediening werkt niet zoals het moet.

Als ik het geluid instel op tv LG dan kan ik de tv en tv box in en uitschakelen, de versterker springt ook mee op maar dan kan ik geen volume regelen met de tv box afstandsbediening. Stel ik het geluid in op de Samsung versterker kan ik de tv box en versterker opzetten , het geluid via de versterker regelen maar dan krijg ik de tv niet aangezet met de tv box afstandsbediening 🙄. Of is het gewoon niet mogelijk om de drie toestellen op 1 afstandsbediening te krijgen ... geluid mag via de versterker gaan maar het zou wel handig zijn mocht de tv ook aangezet kunnen worden met de afstandsbediening van de tv box. 

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Tv box afstandsbediening werkt niet zoals het moet.

@Mel84 

Kan je die versterker aansluiten aan de tv-box met een optische kabel?  Als je die mogelijkheid hebt, doe dat eens.

Die 3 toestellen kunnen zeker samen bediend worden.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.