Beantwoorden
ShinyKnight
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Alles op zijn plek! Happy New Year! Netjes! It's your second party!

Van YUGO naar WIGO: zijn er installatiekosten?

We hebben besloten om te stoppen met Yugo. We komen gewoon niet toe met 300 belminuten per Sim-kaart, waardoor de kosten om extra te bellen maandelijks enorm oplopen. Zonde want ik was blij om geen decoder te gebruiken voor televisie en de luxe om op elk toestel te kijken, ook op de AppleTV.

Als we nu naar Wigo overschakelen? Moet ik dan installatiekosten betalen voor de decoder of wordt er een doe-het-zelf pakket opgestuurd?

 

 

0 Likes
3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Van YUGO naar WIGO: zijn er installatiekosten?

@ShinyKnight voor de decoder kan je kiezen voor zelf installatie, dan ga je de decoder gaan afhalen in een telenet punt en installeer je die zelf, als er een modem moet worden gehangen dan komt er iemand van telenet dit doen voor te controleren of dit perfect werkt die modem op je adres.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Van YUGO naar WIGO: zijn er installatiekosten?

@ShinyKnight , je kan de decoder laten thuis leveren, maar je kan er ook een gaan afhalen in een Telenet Center. Aansluiten en gaan met die banaan. Qua installatie of activatie zijn er geen kosten aan verbonden gezien jullie internet van Telenet hebben. Het enige dat je nog moet doen is de Yugo app verwijderen 😉

Ik word stilaan een ervaringsdeskundige in deze problematiek 😂

Wigo-> YugoTV-> Wigo-> Yugo Connect 🤗

 

Mvg,

Yves

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Van YUGO naar WIGO: zijn er installatiekosten?

Installatie is inderdaad gratis, ook heb je tegenwoordig een Telenet TV app voor WIGO waardoor je ook op de Apple TV app houdt (een andere weliswaar). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.