Beantwoorden
Geert_De_Grave
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Doorspoelen bij terugkijk tv op TV-box beperkt?

Hey

 

Ik heb gisteren voor de eerste keer gebruikt gemaakt van Play More en de terugkijk functie.

Het stelde me een beetje teleur dat ik daar geen gebruik kon maken van de spoelfuncties. Hoort dit zo te zijn, of kan hier in de toekomst verandering in komen?

 

Mijn voorstel: Ook kunnen spoelen in programma's van de terugkijk tv.

0 Likes
9 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Doorspoelen bij terugkijk tv op TV-box beperkt?

Je hebt blijkbaar naar iets willen terugkijken van VTM. Dat is nu net een zender zoals er nog zijn die doorspoelen niet toestaan. Je zal willens nillens naar de reklame kijken.

VRT en nog een aantal andere staan dit wel toe. Vier en zo laten dit in beperkte mate toe (x6).

Dus alles is afhankelijk van de zender.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Doorspoelen bij terugkijk tv op TV-box beperkt?

@Geert_De_Grave, wat igvfer zegt klopt. Om het even volledig te maken, het zijn de zenders van Medialaan die het doorspoelen beperken bij terugkijk-tv. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Doorspoelen bij terugkijk tv op TV-box beperkt?

En terugkijk-tv werkt alleen bij Belgische zenders ? geen NPO ?

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Doorspoelen bij terugkijk tv op TV-box beperkt?

omdat er door de NPO geen rechten op terugkijk tv worden gegeven aan belgie 😉 

je kan ook niet via de NPO site kijken naar hun extra zenders (behalve nieuws en politiek), de programma's opvragen via de site of hun app kan ook niet omdat ze geen rechten hebben voor deze optie buiten Nederland.

hetzelfde is met de VRT zenders in Nederland, daar kunnen ze dit ook niet.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Doorspoelen bij terugkijk tv op TV-box beperkt?

Ok , dan is Play minder waard dan ik dacht. Zeker met de minderwaardige ondertitels op de TVbox

0 Likes
Ex-Netweter
 

Doorspoelen bij terugkijk tv op TV-box beperkt?

@Theo2 @Suzy @Master-Magic als dat de enige reden is waarom u play zou nemen vind ik het heel stom.

als ik onverwachts even weg moet duw ik op de opname toets, trouwens met de tv box kan u tot 6 afleveringen tegelijk opnemen, en dan kijkt u wanneer u wil en hoe u wil, vooruit achteruit enz.

 ik heb het niet omdat ik het niet wilde ook al was het gratis, maar ik denk nu wel dat play more veel meer te bieden heeft dan enkel vooruit en achteruit spoelen.

Jos

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Doorspoelen bij terugkijk tv op TV-box beperkt?

Nee Jos , ik heb het nu bij de testopstelling "gekregen", zie nu nog geen reden om te verlengen, ik ben geen filmkijker.

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Doorspoelen bij terugkijk tv op TV-box beperkt?


@Theo2@  schreef:

Ok , dan is Play minder waard dan ik dacht. Zeker met de minderwaardige ondertitels op de TVbox


Je hebt Play More, dat is nog iets anders dan Play, zeker qua aantal extra zenders en het a la carte-aanbod. In Play More heb je bijvoorbeeld film-en seriezenders beginnend vanaf zender 300. Dat is misschien niets voor jou (ik wou gewoon even aanhalen dat play more meer omvat dat play)

 

Zie:

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-play/

 

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-play-more/

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Doorspoelen bij terugkijk tv op TV-box beperkt?

en je hebt geen play of play more nodig om opnames vooruit of achteruit te spoelen, 

als je daar voor zal moeten betalen dan wil ik die box ook niet meer, opnemen is een gratis iets dat iedereen al altijd heeft kunnen doen.

al hoop ik niet dat ik ze nu op ideeën breng bij de zenders om extra geld te vragen omdat ze niet meer verdienen aan reclame.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes