De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vraag over digibox in test

Beantwoorden
Highlighted
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
Handje vol! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) En we zijn vertrokken!

Ik ben geen tester, maar had wel een vraag  gesteld over het gedrag van de teletekst ondertitels 888 bv. maar ook andere blz bij ARD.

Ik heb daarop 2 antwoorden gekregen maar kan daar niet op reageren...Heeft iemand het deurtje dichtgedaan ?

 

Graag meer info, is voor mijn gezinssituatie best belangrijk.

 

mvg

 

0 Likes
Beantwoorden
7 reacties
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Follow the reader, reader! Leesbeest! Handje vol! Mooi, mooi!

Theo, de instelling is er in elk geval, bij ondertiteling, daar kan u kiezen normaal of voor gehoorgestoorden, ik zal het dit weekend opzetten en dan laat ik u iets weten, responstijd kan ik niet meten, maar ik zal kijken of het voldoende lang is om te kunnen lezen.

Jos

Beantwoorden
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 263
En wanneer slaap jij? JACKPOT! Full speed writing! Even demarreren...

dit is een probleem van bv NPO zelf, heb op satelliet het zelfde probleem met live ondertiteling dat die veel te snel gaat en sommige woorden niet ondertiteld enzo.

je moet het deels zoeken bij NPO ook.

deze week nog voorgehad.

dat is omdat ondertiteling iets analoog is en ze dit bij digitale zenders erbij moeten zetten en dit soms problemen geeft kennelijk bij NPO, na al die jaren in HD zou je denken dat ze het kennen hoe het moet....

0 Likes
Beantwoorden
Community Manager
Berichten: 737
De slimste mens? Dat ben jij. Jij bent een pro! Applaus voor jezelf! GP, kort voor Giga Poster!

@Theo2, dat klopt. Ik heb de post 'Info voor de testers van de nieuwe TV-box' inderdaad afgesloten. Had meer informatie over de reden in de 1ste post van dat onderwerp geplaatst, maar ik zal ook even antwoorden op de thread, zodat helemaal achteraan ook staat waarom. 

 

Wat ik wel heb gedaan is de twee antwoorden op jouw vraag aan dit nieuwe onderwerp toegevoegd, zo kan je alsnog antwoorden op de Netweters die je wilden verder helpen. Smiley Knipoog

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

“It matters not what someone is born, but what they grow to be."

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 263
En wanneer slaap jij? JACKPOT! Full speed writing! Even demarreren...

dat dit een probleem is bij NPO heeft zich vanavond weer bewezen, bij klem de ondertiteling opgezet en die kwam te laat bij wat men zei op dat moment in die serie.

telenet kan dat normaal gezien aanpassen door de subs wat trager of sneller te zetten (als er nog dit probleem zouden hebben) of dit in bepaalde type box van telenet aanpassen.

dit probleem heeft een hele tijd geleden ook geweest bij telenet en lijkt er nu weer terug te zijn.

even in het oog houden een tijdje of het probleem blijft of niet.

Beantwoorden
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Follow the reader, reader! Leesbeest! Handje vol! Mooi, mooi!

Na 14 dagen mij ergeren dat ik bij telenet niet kon geholpen worden, had ik eindelijk iemand die 1 uur bezig is geweest om alles te noteren, en heeft echt veel moeite gedaan, de tv box doet veel niet wat de digicorder wel deed, ook dat van de ondertiteling heb ik gemeld, maar ik vond persoonlijk ook dat de text veel te snel verdween bij lange zinnen, (geen tijd genoeg om alles te lezen) ik hoop dat er bij telenet iemand is die de klachten opvolgt of we komen geen stap verder.

Beantwoorden
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
Handje vol! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) En we zijn vertrokken!

@Jos1954  schreef:

Theo, de instelling is er in elk geval, bij ondertiteling, daar kan u kiezen normaal of voor gehoorgestoorden,


Wat is het verstil tussen  "normale" ondertitels en ondertitels voor "gehoorgestoorden" ?

 

Theo

 

0 Likes
Beantwoorden
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
Handje vol! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) En we zijn vertrokken!

@master-magic1  schreef:

dat dit een probleem is bij NPO heeft zich vanavond weer bewezen, bij klem de ondertiteling opgezet en die kwam te laat bij wat men zei op dat moment in die serie.

telenet kan dat normaal gezien aanpassen door de subs wat trager of sneller te zetten (als er nog dit probleem zouden hebben) of dit in bepaalde type box van telenet aanpassen.

dit probleem heeft een hele tijd geleden ook geweest bij telenet en lijkt er nu weer terug te zijn.

even in het oog houden een tijdje of het probleem blijft of niet.


Hartelijk dank, een eerder type van recorder heeft dit inderdaad ooit gehad, zeker bij opnames, toen heb ik onze decoder kunnen inruilen voor een type met meer "verstand" en die had er geen last van. Spijtig dat de nieuwe het weer heeft zitten.

0 Likes
Beantwoorden