Gelukkig Nieuwjaar!

Onze beste wensen voor iedereen! Hier blikken we even terug naar het afgelopen jaar en kijken we vooral ook uit naar een fantastisch 2026 met jullie op De Netweters.
Beantwoorden
GeertVDB
Freshman Weetjeslezer
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Wifi prob na installatie CH8568LG modem met AP7465CE-TN

Bij de installatie van een nieuwe CH8568G modem hebben we een nieuw Wifi passwoord gekregen voor dezelfde SSID.
We hebben echter ook nog een Telenet Wifi booster staan welke werkt op dezelfde SSID (wat met de oude modem ook zo was), echter de wifi booster blijft werken met het oude Wifi passwoord.
Het effect is dat sommige wifi toestellen werken, anderen niet.

Hoe krijg ik nu het wifi passwoord terug gelijk op zowel de Telenet modem als de Telenet Wifi booster?

Misschien nog even meegeven dat volgens de Telenet portal, het wifi passwoord van de modem het oude passwoord van de modem is (en dat van de wifi booster), maar in praktijk is dat zo niet.

Kijk uit naar iemand die me dit probleem kan verder helpen (de Telenet helpdesk blijkt dit probleem niet te begrijpen).

mvg,

Geert

1 reactie
WG94
Experienced Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen!

Wifi prob na installatie CH8568LG modem met AP7465CE-TN

Het is eigenlijk niet normaal dat je Modem nu een ander wachtwoord heeft dan wat in MyTelenet staat.

Ik zou in MyTelenet het wachtwoord aanpassen om een update van beide toestellen in gang te zetten. Wil je het wachtwoord dat nu in MyTelenet staat behouden dan kan je het daarna (genoeg tijd tussen de updates laten) een tweede keer aanpassen zodat het terug goed staat.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.