Beantwoorden
Artliner
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Installatie Telenet en facturatie Powerline voor TV

Een Telenet technieker is de installatie komen uitvoeren. Ik heb overal UTP liggen, maar de Telenet technieker zei dat hij enkel eigen Telenet materiaal gebruikte. Zodoende plaatste hij een Powerline om de TV-decoder aan te sluiten. Hij weigerde gebruik te maken van mijn UTP. Ik zei dat ik enkel betaalde voor het abonnement en niets extra. De Telenet technieker zei me dat de powerline voor de TV altijd gratis was. Nu krijg ik de afrekening en zo wordt de powerline 2 stuks wel aangerekend. Ik weiger dit dus te betalen. De technieker zei dat dit gratis was en dat hij enkel zijn materiaal mocht gebruiken. Graag duidelijkheid. Is de powerline tussen TV en decoder GRATIS ja of nee. Zo ja, waarom staat het dan op mijn factuur? Op het kwaliteitscetificaat staat duidelijk 0. Wat een rommelige installatie met een WIFI-box tegen de grond. Wetende dat Wifi boxen op ongeveer 2,5meter hoogte moeten hangen voor perfecte ontvangst. Hij brak zelfs het klepje van het stopcontact af en ik moest hem ook een priezenblok geven anders zou hij het aanrekenen. Wie gaat dat stopcontact repareren? En klopt het dat de mensen zelf priezenblokken moeten aanleveren? Ik heb duidelijk aan die technieker gezegd dat ik ENKEL betaal zoals afgesproken en niets extra. De factuur toont nu iets anders.

Tags (1)
0 Likes
18 reacties
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Installatie Telenet en facturatie Powerline voor TV

en ik zal het correct antwoord geven 🙂 

 

wifi booster is gratis huur voor 1ste set

 

powerline set (dus zonder wifi) is geen booster maar tech heeft gelijk, is gratis ENKEL BIJ TV BOX

dit omdat de tv box zeker interactief is

 

dus niet bij digicorder of digibox

 

echter: voorkeur is UTP, daarna PLC, dan wifi

 

vraag: wat voor type afspraak had je? comfort installatie of pre installatie? 

belangrijk punt voor discussie

 

stekkerblok ja... klant moet voldoende geaarde stopcontacten voorzien, of stekkerblok zelf voorzien

indien nodig kan je 1 aankopen voor 3,30 euro ofzo

RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Installatie Telenet en facturatie Powerline voor TV

Ik wist inderdaad niet dat bij een tv-box de pwl gratis is.
Is dat enkel een eerste set, of meerdere indien de klant meerdere tv-boxen heeft?

0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Installatie Telenet en facturatie Powerline voor TV


@RuZ  schreef:

Ik wist inderdaad niet dat bij een tv-box de pwl gratis is.
Is dat enkel een eerste set, of meerdere indien de klant meerdere tv-boxen heeft?


is een blijvende promo, hangt af van hoeveel boxen

voorkeur gaat nog naar utp

 

had je een comfort installatie aangevraagd, dan kan je repair inboeken (binnen 14 dagen na installatie: gratis) dit voor de utp's

Artliner
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Installatie Telenet en facturatie Powerline voor TV

Beste

 

ik had een comfort installatie. Wigo 35

 

 

0 Likes