Beantwoorden
patrickr
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

nieuwe tv box testen

beste,

 

ik heb onlangs een mail gekregen om de nieuwe box te testen, maar als ik

de mail open en naar de pagina ga om de box aan te vragen blijft de pagina steeds laden,

maar kom ik niet verder dus kan deze niet bestellen.

 

zouden jullie dit kunnen nakijken, de installatie zou kunnen plaatsvinden op 26/9/18

liefst in de voormiddag

 

mvg

 

Patrick

0 Likes
50 reacties
Samvansteenbru
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

nieuwe tv box testen

Vandaag hebben ze de nieuwe digibox geinstaleerd. Ik ben nogal eigenwijs en heb graag men zenders waar ik ze wil. Dit blijkt bij dit test model niet mogelijk te zijn?

icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

nieuwe tv box testen

Dit is al een van de redenen dat ik voorlopig niet geïnteresseerd ben in die nieuwe box. Ik wil de zenders kunnen zetten in de volgorde zoals ik het wil. 

Ex-Netweter
 

nieuwe tv box testen

OK, hier de foto van de 'nieuwe' decoder uit de mail...

header.jpg

 

 

 

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

nieuwe tv box testen


@Samvansteenbru@  schreef:

Vandaag hebben ze de nieuwe digibox geinstaleerd. Ik ben nogal eigenwijs en heb graag men zenders waar ik ze wil. Dit blijkt bij dit test model niet mogelijk te zijn?


Ik vind dat ook een groot gemis. Eigenwijs zou ik het niet noemen want eigenlijk zou dat een basisfunctie moeten zijn. Je kan wel favorieten maken maar de manier waarop dat werkt vind ik zo bizar dat ik er niet mee werk. Deze feedback is doorgegeven als bekommernis maar we weten niet of ze dit effectief nog gaan in orde maken.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

nieuwe tv box testen

@Ex-Netweter, geen probleem! Ik heb jouw foto goedgekeurd. Sorry voor de vertraging in mijn antwoord. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

nieuwe tv box testen

Gaat hij er dan ook zo uitzien? 

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

nieuwe tv box testen

@Ex-Netweter

Ik ben geen tester.

Ziggo NL  onder Liberty global zoals Telenet

https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo-krijgt-4k-uhd-cloudbased-mediabox/

De nieuwe Digicorder is bijna een jaar in gebruik bij de zus van Telenet in Engeland:

https://www.virginmedia.com/shop/tv/v6.html

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

nieuwe tv box testen

@Ex-Netweter, zo ziet de nieuwe TV-box er inderdaad uit. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Christof
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Smile! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

nieuwe tv box testen


@Suzy@  schreef:

Ik heb twee posts over hetzelfde onderwerp daarnet samengevoegd.

 

We trachten meer info te krijgen van enkele andere afdelingen waarom bepaalde klanten die zich hadden ingeschreven er deze keer niet bij zijn. Ik hoop jullie hier weldra meer verduidelijking op te kunnen geven.


@Suzy  zo vrij om na te vragen maar ben je al te weten gekomen waarom we niet geselecteerd werden (recentste witte modem, recentste AP, alle paketten, etc...).

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

nieuwe tv box testen

@Christof, we hebben dit (zoals beloofd) nog eens nagevraagd. En ze hebben ons verteld dat ze de testklanten uit hebben gekozen op basis van een aantal specifieke kenmerken zoals type modem, productsamenstelling bij Telenet, regio, residentiële vs. professionele klanten, ... Daarom dat het perfect mogelijk is dat je buurman in deze fase wel in aanmerking komt en jij helaas nog niet. 


En er is nog nieuws, vanaf februari 2019 zal de nieuwe Telenet TV-box beschikbaar zijn voor iedereen. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

nieuwe tv box testen

@Samvansteenbru @Suzy Sorry de zenders van plaats wisselen kan dus wel, ben blij dat ik ook eens iets weet wat een ander ni weet, maar ik heb het wek degelijk gevonden op de link die bij de bevestigingsmail staat en het werkt, of het nu ook met radiozenders is weet ik niet. dus zenders van plaats wisselen

1 kies de zender die je wil verplaatsen en druk ok

2 ga met de pijltoets omhoog of omlaag om de zender te verplaatsen en druk op ok

3 druk op de pijl (die dient om terug te gaan naar vorige stap op de afstandbediening) om je aanpassing te bewaren, je kan ook onmiddellijk kiezen om je favorieten lijst te gebruiken of niet, je herkent je favoriete zenders in de tv gids aan het hartje naast de zender.. 

Jos

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

nieuwe tv box testen


@Ex-Netweter@  schreef:

@Samvansteenbru @Suzy Sorry de zenders van plaats wisselen kan dus wel, ben blij dat ik ook eens iets weet wat een ander ni weet, maar ik heb het wek degelijk gevonden op de link die bij de bevestigingsmail staat en het werkt, of het nu ook met radiozenders is weet ik niet. dus zenders van plaats wisselen

1 kies de zender die je wil verplaatsen en druk ok

2 ga met de pijltoets omhoog of omlaag om de zender te verplaatsen en druk op ok

3 druk op de pijl (die dient om terug te gaan naar vorige stap op de afstandbediening) om je aanpassing te bewaren, je kan ook onmiddellijk kiezen om je favorieten lijst te gebruiken of niet, je herkent je favoriete zenders in de tv gids aan het hartje naast de zender.. 

Jos


Jos,

 

Jij hebt het over favorieten. En je kan inderdaad de volgorde van je favorieten veranderen maar dat is niet hetzelfde als een zender verplaatsen.

 

Onder een zender verplaatsten versta ik: "van plaats veranderen" en dat kan helaas met deze decoder niet.

Als je in de tvgids bent zal je de door telenet gekozen volgorde zien. Zo heb ik geen overzicht over wat er op mijn favoriete zenders zal te zien zijn de hele avond. Je moet nog steeds door verschillende pagina's van de tvgids scrollen

Zappen tussen favorieten gaat wel, maar als je dan even in de tvgids wil gaan kijken ben je weer uit de favorieten.

Dat vind ik zo'n raar concept dat ik favorieten zelfs niet gebruik. Ik kan er niet bij dat men dat zo bedacht heeft...maar het is wel zo Gefrustreerde smiley

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

nieuwe tv box testen

@Wheng @Suzy @patrickr Wheng heb het nagezien ik moet u gelijk geven, maar als ge alle zenders aanduid als favoriet, dan sorteert u die zoals u wil, en dan staan de zenders zoals u wil ( als u zappen tussen favoriete zenders aanzet natuurlijk) ik dacht eerlijk gezegd dat de gewone lijst ook mee veranderde, ik elk geval kan je het op die manier oplossen.

Jos

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

nieuwe tv box testen


@Ex-Netweter@  schreef:

@Wheng @Suzy @patrickr Wheng heb het nagezien ik moet u gelijk geven, maar als ge alle zenders aanduid als favoriet, dan sorteert u die zoals u wil, en dan staan de zenders zoals u wil ( als u zappen tussen favoriete zenders aanzet natuurlijk) ik dacht eerlijk gezegd dat de gewone lijst ook mee veranderde, ik elk geval kan je het op die manier oplossen.

Jos


Das inderdaad logisch gedacht 😀  Fijn dat je de tip deelde


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

nieuwe tv box testen

@Wheng @Suzy, nu begrijp ik wat u bedoelt sorry, word ook ne dag ouder, inderdaad die tv gids trekt op ni veel, misschien dat ze er in de toekomst iets aan doen wie weet. ge kunt wel met de pijltoetsen rechts van de geluidstoetsen ineens een pagina verder gaan de is misschien een klein beetje troost.

Jos