Beantwoorden
RonC
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Alles op zijn plek! Wereld gedichtendag

Apple TV enkel via Wifi, wil via Lan

Ik heb mij een Apple TV aangeschaft en verbonden, staat naast mijn digicorder en steekt in de gratis Telenet D-Link Switch via ethernetkabel samen met de digicorder Maar ik kan enkel Wifi verbinding maken ? Geen Lan selecteren ? De Switch werkt wel want via digibox werkt alles.

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Apple TV enkel via Wifi, wil via Lan

@RonC 

 

Je zegt de digicorder werkt. Is die interactief? Want "werken" doet die ook wel zonder internet ...

 

Heb je al eens een andere UTP kabel geprobeerd?

 

Heb je een laptop of PC die je eens kunt aansluiten?

 

Misschien de stomste vraag van allemaal, maar ik ga niks uitsluiten: heb je de stroomkabel van de switch goed ingeplugd?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RonC
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
WOW, overzichtelijk! De vlam zit erin. Alles op zijn plek! Wereld gedichtendag

Apple TV enkel via Wifi, wil via Lan

Ik zie het bij digicorder omdat ik de sportkanalen en extra pakketten kan bekijken en dit gaat niet zonder kabel.

Kabel is gloednieuw, juist gekocht.

 

yep, is ingeschakeld in stopcontact en lampjes branden.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Apple TV enkel via Wifi, wil via Lan

@RonC 

 

Ook gloednieuwe dingen kunnen stuk zijn. Zoals eerder gevraagd, kan je de kabel eens testen door er een laptop of PC mee te verbinden?

 

Een andere piste, waar ik niks van weet omdat ik geen Apple TV heb: moet/kunt ge die UTP poort aan- of uitzetten in een menu?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Apple TV enkel via Wifi, wil via Lan

@RonC  Sportkanalen en extra paketten komen via de antennekabel (coax) binnen.

De lan (ook de wifi) heeft betrekking op de netwerkkabel (utp). Heb je een programmagids van twee weken of van maximum twee dagen? Heeft uw Digicorder een 10.x.x.x adres?

0 Likes