Beantwoorden
ClaesOnline
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
De vlam zit erin. Alles op zijn plek! Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Docsis 3.1 al beschikbaar in Limburg & Modem Only?

Hallo,

 

Kan ik mijn huidige Docsis 3.0 modem al omruilen naar Docsis 3.1 (Wanneer natuurlijk alles weer open is)?

Zo ja hoe zit het nu concreet met modem only? Zie van alles zonder wifi en dat briding ingeschakeld kan worden via Mijn Telenet maar, kom niet tot een concreet antwoord. 

Kan dit gewoon in Mijn Telenet?

 

Mvg,

Kuno

Tags (3)
0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Docsis 3.1 al beschikbaar in Limburg & Modem Only?

@ClaesOnline  ik heb de Docsis 3.1 E router. Heb deze laten reserveren in een telenet center en heb die afgehaald. De oude modem moet je dan wel meenemen. En ja Bridging en alles kan je regelen via mijn Telenet. Zou wel even bellen naar het Telenet center of deze op voorraad zijn want anders ga je er voor niks heen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Docsis 3.1 al beschikbaar in Limburg & Modem Only?

@ClaesOnline   Zoals @patrick37 zegt, kan je omruilen maar...... je zal vermoedelijk een vergoeding moeten betalen en is het moeilijk in deze coronatijden om een Center open te vinden waar je misschien op afspraak dringende depanage kan doen en die nog voorraad heeft.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
ClaesOnline
Professional Weetjesweter
Berichten: 35
De vlam zit erin. Alles op zijn plek! Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Docsis 3.1 al beschikbaar in Limburg & Modem Only?

@igvfer 

Bedankt voor uw antwoord,

Zoals ik al vermelde doe ik dit wanneer de winkels weer opengaan. Dit is nl. niet zo dringend maar vind het gewoon leuk om de laatste snufjes te hebben en de samenwerking met de TV-Box zal beter zijn.

 

Mvg

Kuno

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Docsis 3.1 al beschikbaar in Limburg & Modem Only?

@ClaesOnline  Van die vergoeding is het blijkbaar niet zeker maar toen ik het net na nieuwjaar vroeg ik het, in het Center, waar ik vroeger heb gewerkt, zeiden ze mij van wel. Maar er was ook sprake dat alle klanten met Gigabit sowieso gingen overgezet worden naar een docsis3.1 modem.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Docsis 3.1 al beschikbaar in Limburg & Modem Only?

@ClaesOnline alle klanten worden geïnformeerd via brief of mail waneer ze hun modem mogen omruilen voor een nieuwe, normaal ging dat vanaf april zijn maar door die corona zal dit waarschijnlijk wel opschuiven doordat de magazijnen in de winkels ook aangevuld moeten worden door de schaarste.

nog beetje wachten of eens bellen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes