Beantwoorden
Suzy3
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Goed gevonden! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Mijn ONEup modem herstart regelmatig overdag

Een kleine maand geleden schakelde ik over van Wigo naar OneUp. Ik installeerde de nieuwe modem. Sindsdien ondervind ik regelmatig internetonderbrekingen. Als ik bel met Telenet, bevestigt men dat mijn modem zichzelf gereset heeft. Men weet niet wat de oorzaak is en men kan/wil dit niet onderzoeken. Ik werk sinds Corona al meer dan 1 jaar thuis en heb dit soort problemen met de vorige modem nooit vast gesteld. Ik wil dat dit verder geanalyseerd wordt en dat de oorzaak wordt verholpen. Dit pakket is immers flink duurder dan het vorige, terwijl mijn internetstabiliteit verminderd is. 

Alvast bedankt voor een snelle en adequate oplossing,

Suzy

Tags (1)
0 Likes
12 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mijn ONEup modem herstart regelmatig overdag

@Suzy3  

Het beste wat je kan doen is er op aandringen dat er een case gemaakt wordt en dat er dan van daaruit gekeken wordt wat de oorzaak is. De case gaat naar de backoffice dus die bekijken dat en van daaruit gaan ze dus een onderzoek moten instellen. Je kan ook gewoon vragen of dat je een andere modem kan gaan halen en zien dat je probleem hiermee opgelost geraakt. 

 

Hier op het forum zal het moeilijk worden een echte oplossing voor dit probleem te krijgen. Hier is geen klantendienst en wij zijn allemaal klant binnen Telenet. We kunnen en proberen zo veel mogelijk een oplossing te bieden maar als het gaat om een netwerk probleem gelegen aan Telenet zelf , dus Netwerk of een TAP of intern in de modem zelf , dient de klantendienst of de backoffice hier een oplossing in te voorzien. 

 

Bel de 015 66 66 66 of stuur via Facebook of whatsapp een berichtje en laat ze het dringend onderzoeken. 


  Patrick37 | Krak