Beantwoorden
snap1704
Experienced Meerweter
Berichten: 114
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Nieuwste update 4.36 zorgt voor vertraging

Is mij opgevallen dat bij de laatste update 4.36 en als je eco start hebt ingesteld ik altijd eerst een foutmelding krijg dat tv niet verbonden is met internet. Wil ik bv een app openen moet ik altijd minimum een minuutje wachten, was daarvoor niet. Iemand een idee ?

0 Likes
8 reacties
Ex-Netweter
 

Nieuwste update 4.36 zorgt voor vertraging

@snap1704 schakel over naar snelle start en het probleem is opgelost 😉

mensen laten zich tegenwoordig knettergek maken dankzij de media en doen dan zo dingen, die 11 W zal wel het verschil maken op de elektriciteitsfactuur 🤔 bedoel als je zo moet leven amai ze, hebt er dan nog die elke keer alles uit het stopcontact trekken, zeer gezond voor elektronica. als je alles naar de knoppen wilt moet je vooral dat doen...

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Nieuwste update 4.36 zorgt voor vertraging

@Ex-Netweter , als @snap1704 de snelle start niet wil gebruiken uit energiebewustijn, dan is het niet aan jou of anderen om daar een oordeel over te vellen.  11 Watt op jaarbasis betekenen best wel een paar euros. Het uit het stopcontact trekken van apparatuur doet hier trouwens niets te zake, want dat gebeurt hier niet.

 

Het werkte voordien, dus mag snap1704 ook verwachten dat dit na een upgrade naar behoren blijft werken.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
snap1704
Experienced Meerweter
Berichten: 114
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Nieuwste update 4.36 zorgt voor vertraging

Beste TRL, bedankt voor de reactie. Je hebt misschien wel een punt met te zeggen wat doet die 11 W verschil. Maar iedere beetjes helpen en vooral als het voorheen wel vlekkeloos werkte, waarom nu plots niet meer dan ?

0 Likes
snap1704
Experienced Meerweter
Berichten: 114
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Nieuwste update 4.36 zorgt voor vertraging

Bedankt Steven-E zie mijn reactie. Je neemt me de woorden uit de mond, trouwens ik ga ook niet bewust apparaten zomaar uit het stopcontact halen, maar heb nu wel op mijn huidige TV, om een voorbeeld te geven een aan/uit schakelaar zelf gezet. Waarom stond er vroeger wel zo'n knop op iedere TV en nu praktisch niet meer om maar een voorbeeld te geven.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Nieuwste update 4.36 zorgt voor vertraging

@snap1704@Ex-Netweter 

Ik vind dat de opstart te lang duurt bij ECO-start. Bij snelle start is er weinig winst t.o.v. normale start.

Hier staat de TV-box dus op normale start. De gulden middenweg, "best of both worlds".

Anders moet de TV-box toch wachten tot de TV opgestart is en nu starten ze beide net even snel op.

0 Likes
snap1704
Experienced Meerweter
Berichten: 114
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Nieuwste update 4.36 zorgt voor vertraging

Ja VoodooKing, is inderdaad misschien wel een optie, zolang het " probleem " aanhoudt.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Nieuwste update 4.36 zorgt voor vertraging

@Steven-E amai je voelt u precies aangesproken 🤔 is niet nodig ze om in een ander zijn plaats te antwoorden of überhaupt hem te verdedigen dan kan @snap1704 perfect zelf...

 

was gewoon mijn visie erop en jij hebt duidelijk een andere visie u goed recht, maar ook mijn goed recht 😉

0 Likes
snap1704
Experienced Meerweter
Berichten: 114
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Nieuwste update 4.36 zorgt voor vertraging

Er zijn er toch die lange tenen hebben zulle amai. Ik had het kunnen weten nogmaals merci Steven-E en inderdaad TRL ben oud genoeg 64 om me zelf te verdedigen en ja iedereen heeft recht op zijn visie ook. Sluit het hier maar af. Weet al genoeg.🙄

0 Likes