Beantwoorden
Antwaarpen
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Packet loss na instellen portforwarding Mijn Telenet

Hoi !

 

Ik heb onlangs wat gelezen over port forwarding, als competitieve gamer wou ik graag gebruik van dit maken om mijn zijn connectie te optimaliseren sinds dit zeer behulpvol kan zijn in mijn competities. Ik heb dit geprobeerd en met weinig succes uitgekomen. Want onlangs begon ik packet loss te krijgen tijdens het gamen wat ik ervoor nooit had. En had graag mijn ping ook willen verlagen indien deze port forward werkte. Ik heb ook de modem herstart (15m pauze) na het aanmaken van de ports. Maar wanneer ik dit test op whatsmyorg zegt het timed out bij de ports zoals bv 5222.Naamloos.pngNaamloos 2.png

 

In de 2 foto's zie je de instellingen die ik heb bewerkt. En op de 2de foto de getallen die nodig waren. Maar wanneer ik dit test zie ik 0 verschil, nog steeds 1 tot 5% packetloss (wat ik ervoor nooit had). Is dit door Telenet zelf, want ik begin door te krijgen dat het alleen maar verslechterd in plaats van verbeterd. 

 

Met vriendelijke groeten 

 

AR

 

 

0 Likes
1 reactie
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Packet loss na instellen portforwarding Mijn Telenet

@Antwaarpen  Ik vrees dat packetloss e.d. heeft niets met het al of niet openen van poorten te maken. Dat gebeurt onderweg. En jij hebt maar invloed op die paar meter bij u thuis, op de rest, de honderden kilometers tot aan de bestemming, heb je geen invloed. Dat zijn de providers en achterliggend het Europees en dan het wereldnetwerk.

Maar corona zorgt nu voor een stresstest ook voor het dataverkeer. De Netflixen van deze tijd hebben al hun kwaliteit verlaagt, alle providers houden nauwlettend hun netwerk in de gaten. Dus ik denk dat je uw probleem niet direct zult opgelost zien. Ze zijn met zijn allen aan het leren.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes