Beantwoorden
Swa23
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Problemen bekabelde PS4 tijdens online gamen

Hallo, Sedert kort kan ik niet meer joinen op ps4 met vrienden online, de situati is als volgt. 

Samen spelen lukt niet, maar als ik de game verwijder en herinstalleer lukt het wel voor ongeveer twee dagen, met als gevolg dat om de paar dagen het spel eraf ging.

Nu ,na wat opzoek heb ik mn ip adres ingegeven bij firewall instellingen en upnp+firewall actief gezet, met als gevolg, het werkt perfect want nu nat type 2 OPEN, ware het niet dat ik 2 playstations heb omdat ik soms samen speel met mn zoon. 

Deze ps4 geeft een ander ip adress en kan ik niet ingeven en deze blijft dus modurate staan. 

Iemand die me kan zeggen hoe ik deze doe? 

 

 

Mvg Swa

ps, ik ben een leek op informatica gebied.

Tags (3)
0 Likes
6 reacties
naniewoo
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Jij bent af! Handje vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Problemen bekabelde PS4 tijdens online gamen

Hallo,

 

Ik weet niet of u Engels begrijpt, maar hieronder vindt u de handleiding om deze  IP-address, van de PS4, aan te passen :
https://support.ubi.com/nl-NL/faqs/000025614/Setting-up-a-static-IP-address-for-PS4

 

Success,

Nancy

0 Likes
Smileyxo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Jij bent af! Primeur! De kop is eraf! It's your first party!

Problemen bekabelde PS4 tijdens online gamen

Het volgende is onderaan volgende pagina te lezen.

"