Beantwoorden
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 171
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Sinds Safespot+ kan ik niet meer printen via wifi

Ik had samen met mijn nieuw abonnement One Up Safespot + geïnstalleerd. Het gevolg was dat ik niet meer kon printen via WIFI. Ik heb 2 WIFI printers en op beiden ging het enkel nog via bedraad (USB). Toen ik Safespot + uitschakelde werkte alles terug normaal. Ik dacht eerst dat het aan de printers zelf lag en wou contact opnemen met Brother. Al goed dat ik dit niet heb gedaan. Contact met Telenet gehad maar die zijn niet op de hoogte van dit probleem. Men ging dit doorgeven aan de technische dienst. 

Ik vraag me nu af of er nog meerdere mensen dit probleem hebben ervaren. Ik kan dus momenteel Safespot+ niet gebruiken alhoewel dit in mijn abonnement zit. Wel gratis maar toch.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Safespot + en One Up (WIFI printen)

0 Likes
6 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5862
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Sinds Safespot+ kan ik niet meer printen via wifi

@e10  

Ben je ook zeker dat je printers zijn verbonden aan hetzelfde netwerk ? 

 

Als je nu een eigen router hebt staan achter de Telenet modem dan is het niet gezegd dat je dan ook één netwerk hebt hé. Je eigen router dien je dan wel in bridge mode te zetten anders werkt je safespot+ ook niet. Dat kan dan de reden zijn dat je niet kan wifi printen.

 

Als dat niet het geval is dan kan je eens proberen om je printer eens te resetten en opnieuw in het wifi netwerk te verbinden. Ik kan wel draadloos printen maar ik heb de printer toch met kabel verbonden. Als ik de MacBook draadloos verbonden heb kan ik als nog printen met safepspot+ die aanstaat. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 171
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Sinds Safespot+ kan ik niet meer printen via wifi

@patrick37 Bedankt voor je reactie. Ik heb geen eigen router staan achter de Telenet modem. Reset van printers is al gedaan. Ik zoek verder. 

0 Likes
TheRealDakota
Professional Weetjesweter
Berichten: 43
Say what?! Star Wars Day On a roll... Tien op tien!

Sinds Safespot+ kan ik niet meer printen via wifi

@e10 geloof me soms werken de printers ook tegen of de draadloze smart thermostaat en dan herstart je de modem en hup werkt of niet, 😂 heb een hp smart printer en inkt geleverd automatich maar wifi pffff hp doet daar moeilijk in zet ik canon op wifi hup en klaar geen probleem.

0 Likes
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 171
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Sinds Safespot+ kan ik niet meer printen via wifi

Ik heb Safespot uitgeschakeld en dan werken de printers terug wel. Safespot houd het WIFI signaal naar de printer blijkbaar tegen.

0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 499
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Sinds Safespot+ kan ik niet meer printen via wifi

Mijn printers (HP) werken overigens perfect met Safespot+.

 

Ik heb enkel problemen op de iPads wanneer ik de VPN (Safeguard) activeert. Dan blijken er plots geen FaceTime gesprekken meer gevoerd te kunnen worden. Op iPhones werkt het dan weer wel goed.


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes
e10
Freshman Veelweter
Berichten: 171
Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up? BINGO!

Sinds Safespot+ kan ik niet meer printen via wifi

Net gebeld met technische dienst Telenet en met medeontwerper van de safespot app. Is normaal dat WIFI printen niet werkt wanneer Safespot actief staat. Ik moest Safespot op de printer uitzetten in de app. Nu werkt de printer wel. Heeft met VPN te maken.