Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Tuya smart stopcontacten met Telenet docsis 3.1

Ik heb recent het nieuwste model modem van telenet geïnstalleerd de 3.1 hiervoor had ik de 3.0. Ik heb 3 smart stopcontacten hangen op de wifi om enkele lampen smart te maken. Sinds de nieuwe modem schakelen 2 van de 3 stopcontacten om de tweetal minuten uit en onmiddellijk weer aan met als gevolg dat de lampen flikkeren. De stopcontacten zijn van tuya smart. Ik heb zowel de plugs als de router en AP al gereset gehad. Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? 

 

Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: Tuya smart stopcontact

0 Likes
2 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Tuya smart stopcontacten met Telenet docsis 3.1

@Ex-NetweterHeb hier ook 5 lampen hangen smart via WiFi maar wel met m’n eigen router op de Telenet docsis 3.1, is een ander merk van lampen maar bij mij zijn die allemaal op WiFi 2.5 geïnstalleerd, en de Google nest ook, heb je uw WiFi instellingen op 1 WiFi staan of op de 2 verschillende (2.5 en 5.0)

zou eens proberen de 2 WiFi kanalen een andere gebruikersnaam te geven zodat ze niet constant wisselen, denk dat het daardoor komt, als dit niet het geval is dan is er iets anders aan de hand, maar je kan eens testen.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Tuya smart stopcontacten met Telenet docsis 3.1

Hey Master Magic. Thanks voor het antwoord. Ik heb het 2.4 en 5 kanaal hier apart staan. De stopcontacten ondersteunen ook enkel de 2.4 dus normaal zou het switchen van kanaal niet de oorzaak mogen zijn. Bij de vorige versie modem heeft het zowel samen als apart gestaan en nooit een probleem gegeven. 

0 Likes