Beantwoorden
PieterVW
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Uitbreiding basisvolume opzeggen

Ik krijg onderstaande melding als ik naar de pagina wil gaan om mijn extra basisvolume op te zeggen. Wat kan ik hieraan doen?

 

Aanmelden is niet het probleem want ik ben aangemeld bij 'Mijn Telenet'.

 

"Pagina niet beschikbaar voor jou
Je kunt deze pagina niet openen of bekijken. Je hebt hiervoor niet de nodige rechten of je gebruikt niet de juiste gegevens om je aan te melden."

0 Likes
5 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Uitbreiding basisvolume opzeggen

Ben je aangemeld als hoofdgebruiker? Met een mail adres of telenet ID  (= X123456)?

 

Kan allemaal verschil maken ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
PieterVW
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Uitbreiding basisvolume opzeggen

Ik heb geprobeerd met men mailadres van Telenet en ook met de online ID. Beide met hetzelfde resultaat. Bovenstaande melding.

 

Nog iets anders dat ik kan proberen?

 

Alvast bedankt.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Uitbreiding basisvolume opzeggen

WIGO? aanmelden met het mailadres en paswoord van de hoofdgebruiker. Maar dat zal daar niet nodig zijn want je hebt vrije download op je vast internet. En zoveel mobiel internet als je abonnement toelaat.

Andere formules?

De internetlogin gebruiken die op je factuur staat = hoofdgebruiker (1 of 2 kleine letters + cijfers) en het bijhorend paswoord.

Paswoord vergeten? Klik op paswoord vergeten en als je thuis op je eigen internet zit krijg je onmiddelijk een nieuw paswoord.

Succes.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
PieterVW
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Uitbreiding basisvolume opzeggen

Login gebruikt die op de factuur staat, ook geen succes. En we hebben inderdaad geen WIGO.

 

Toch bedankt voor het proberen.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Uitbreiding basisvolume opzeggen


@PieterVW schreef:

 

Nog iets anders dat ik kan proberen?


Contact opnemen met Telenet? Dat kan telefonisch via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter. Intussen zou ik gewoon blijven proberen. Ik had onlangs problemen met het aanmaken van een nieuwe mailbox en nieuwe aliassen. Na verschillende pogingen lukte het wél.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes