Beantwoorden
Gebruiker1
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Whoppa (fiber 200) geeft 190/19 snelheden

Ik heb nog steeds het abonnement whoppa met fiber 200. Laats heb ik enkele snelheidstesten van het internet gedaan ik kwam steeds uit op een resultaat van 190/19 ik denk dus dat ik nog steeds de oude snelheden van fiber 200 ontvang (200/20). De pc waarmee ik het uitvoerde zit rechtstreeks op de modem aangesloten dus het resultaat zou moeten kloppen. Klopt dit alles nog of zou dit aangepast moeten worden?

0 Likes
6 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Whoppa (fiber 200) geeft 190/19 snelheden

@Gebruiker1 zolang je uw abbo niet aanpast naar de nieuwe abbo's behoud je uw oude abbo nog.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Gebruiker1
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Whoppa (fiber 200) geeft 190/19 snelheden

Bedankt voor uw antwoord. Wat staat er dan tegenwoordig zoal gelijk aan een whoppa?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Whoppa (fiber 200) geeft 190/19 snelheden


@Gebruiker1  schreef:

Bedankt voor uw antwoord. Wat staat er dan tegenwoordig zoal gelijk aan een whoppa?


Ik ben geneigd om te zeggen niets. Hetzelfde antwoord geldt ook voor Wigo Home en Wigo Home S (en allicht ook voor de lagere Wigo's). De klanten die deze formules hebben, blijven die behouden.

 

De klanten die minder of niet geïnteresseerd zijn in streaming, snel internet en grote download limieten worden verwaarloosd. Het basistarief van ONE en ONEup is kunstmatig hoog, hierdoor kan de geste gedaan worden van Iconic TV (digitale tv van Telenet) aan 20 euro decoder inbegrepen. Wie gaat er nu zeuren over de verplichte huur van een decoder die op kunstmatige manier maar anderhalve euro kost?

 

Gebruiker1
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden! Mooi, mooi!

Whoppa (fiber 200) geeft 190/19 snelheden

Dus wigo etc bestaat ook niet meer? Als ik het goed begrijp worden we dus eigenlijk verplicht one te nemen welke ook een mobiel nummer bezit?

0 Likes
Ex-Netweter
 

Whoppa (fiber 200) geeft 190/19 snelheden

@Gebruiker1 , men verplicht je tot niets. Alles blijft behouden in je abonnement zoals het was… maar niets meer veranderen of je krijgt een One. Mooi hè 

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Whoppa (fiber 200) geeft 190/19 snelheden

Absoluut niets veranderen is wel wat kort door de bocht. Je hebt bivoorbeeld een Wigi met 5 sims waarbij er nog maar twee geregistreerd zijn. Niets belet je om de bijkomende sims te laten registreren. Echter je hebt een Wigo met twee sims, je wil daar meer sims bij, dan zal je moeten kieze tussen extra sims buiten je Wigo of overschakelen naar ONE of ONEup.

0 Likes