Beantwoorden
Boppi
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Nieuwe CV8560E aangesloten maar onbereikbaar

25096DBC-5920-4D51-9468-9F70DBA9CF00.jpeg

319F1BDC-3D73-4593-8250-DD8181AEBDF5.jpeg

Heb net een ouder apparaat (DOCSIS 3.0 modem + router ) vervangen door de CV8560e. De bovenste twee status LEDs zijn groen waardoor ik vermoed dat de verbinding met Telenet werkt.

 

Ook de router die ik op de modem aansloot kan verbinden met de modem maar heeft geen internetverbinding. 

 

De My Telenet pagina toont echter nog het oudere toestel en de app toont mijn modem als onbereikbaar. 

 

hoe los ik dit best op? : (

 

848385D4-44B4-4479-8B68-FF75C423C44B.jpeg

0 Likes
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe CV8560E aangesloten maar onbereikbaar

Opgestuurd door Telenet of afgehaald in een Center. In het laatste geval zouden ze de modem al moeten geprovisioneerd hebben. In het eerste gaval ga je nog eens naar de klantendienst moeten bellen. Houdt de 3 macadressen die op de modem zijn vermeld bij de hand.Vermeld op de stickers die in de doos zitten. Zo kunnen ze die direct provisioneren en zou je na een dikke 15 minuten in je instellingen moeten kunnen. 015 66 66 66 is the place to be.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Boppi
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Nieuwe CV8560E aangesloten maar onbereikbaar

dankje @igvfer! Die ben ik gaan ophalen in een Telenet shop. Het viel me wel op dat hun systeem bleef hangen toen ze een aantal dingen in probeerden te geven. misschien was dat het MAC adres en liep het daar mis? 

 

ik contacteer alvast de helpdesk.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Nieuwe CV8560E aangesloten maar onbereikbaar

Er loopt overal wel eens iets mis. Bij mijn oud werkgever. 3 vaste medewerkers voor Telenet en 1 die soms inspringt. Momenteel 1 met Covid, de 2 andere in quarantaine, dus nog nog de backup die er alleen voor staat. Het wordt mooi. Bij de rest van het verkoopspersoneel ook nog een paar in quarantaine. Dat wordt wachten voor de klanten met de bijhorende fouten.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes