Beantwoorden
smalle
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Signaal Switch: instellingen voor Medion MD 32029

Ik beschik over een Medion MD32029, maar het lukt mij niet om te switchen naar digitaal, de instellingen van de tv staat niet bij de opties op jullie website.

175906325_367719314574041_8870561474203364774_n.jpg

ik krijg bovenstaand scherm maar komt niet overeen met jullie instructies. Kan iemand hierbij helpen?

 

Titel gewijzigd door Mathieu (mod) | Vorige titel: digitale switch MD 32029

Tags (1)
0 Likes
5 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5203
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Signaal Switch: instellingen voor Medion MD 32029

Mogelijk kan je enkel op frequentie zoeken. Geef als stop frequentie 298000 en geef dan volgende.

Met deze twee frequenties heb je alle tv zenders van het compact signaal. Het scherm dat het gelukt is zal niet op kanaal 55 staan. Maar dat maakt niets uit.

0 Likes
Cos_95
Freshman Meerweter
Berichten: 71
Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Signaal Switch: instellingen voor Medion MD 32029

Heb je bij de instellingen voor digitaal zoeken geen optie: 'netwerk zoeken'. Daar zou je wel de correcte parmeters zoals de frequentie en netwerk ID moeten kunnen ingeven.

 

Uit mijn ervaring met medion tv's kan het wel zijn dat deze zelfs dan nog veel meer zenders vindt dan enkel die van het compact signaal. Hierdoor zou het kunnen dat er ook redelijk wat gecodeerde zenders tussenzitten. Dus het kan wel zijn dat je wat moet zoeken om de juiste zenders allemaal te vinden. De zenders van het compact signaal zou ik dan proberen sorteren en vooraan zetten.

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2261
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Signaal Switch: instellingen voor Medion MD 32029

heb je snel zoeken ingesteld? Je zou ook het netwerktype moeten instellen.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Signaal Switch: instellingen voor Medion MD 32029

Mijn met Medion gaat het zo:

  • Menu knop indrukken
  • Ga naar Installatie
  • Kies Automatische kanaalscan
  • Kies Digitale kabel
  • Op de vraag "Wenst U de netwerkzoekopdracht te starten. Uw vorige kanaallijst wordt vervangen" antwoorden met Ja
  • Dan krijg je het Scherm Netwerk zoeken - Digtale kabel, met de opties Telenet, VOO, Overig
  • Hier kies ik voor "Overig", en dan alleen de Frequentie (290.00MHz) en Netwerk-id (32) invullen, en op "OK" drukken.
  • Na minder dan één minuut heb je alle zenders van het Compact Signaal.

IMG_20210420_234202.jpg

 

IMG_20210420_234221.jpg

Ex-Netweter
 

Signaal Switch: instellingen voor Medion MD 32029


@Cos_95  schreef:

Uit mijn ervaring met medion tv's kan het wel zijn dat deze zelfs dan nog veel meer zenders vindt dan enkel die van het compact signaal. Hierdoor zou het kunnen dat er ook redelijk wat gecodeerde zenders tussenzitten. 


Inderdaad, na de scan (zie vorige post) krijg ik volgende zenders:

  • 1 - 23 + 55: TV zenders Compact Signaal (onversleuteld).
  • 881 - 943: Radiozenders Compact Signaal (onversleuteld).
  • vanaf 1000: de versleutelde TV zenders van de muxen 290MHz en 298MHz 🤔 (gezien ik een CI+ kaartje heb waren deze wel te bekijken, maar je kan alles boven de 1000 gewoon wissen).

IMG_20210420_234411.jpg

0 Likes