Beantwoorden
Huzzie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

ik kan geen klachtenformulier doorsturen

Beste,

Ik probeerde net een tiental keren om een mailformulier te versturen maar dit lukt me dus niet.

Ik krijg steeds de foutmelding: ongeldig e-mailadres terwijl ik uiteraard het correct invoer.

Om zot van te worden!

Ik kan mij echt niet van de mening ontdoen dat telenet het de klant zo moeilijk mogelijk maakt om via mail contact te zoeken!

0 Likes
4 reacties
Vanderweyden
Professional Weetjesweter
Berichten: 30
On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

ik kan geen klachtenformulier doorsturen

Deze link? https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/forms/klacht/

 

Dat laatste lijkt me onwaarschijnlijk, als ondernemer zie ik feedback (klachten) als een cadeautje. Een verbeterpunt, zodat je jezelf nog beter kan onderscheiden van de concurrentie; meer winst, meer groei en continuïteit. Maar los van dat... wat gaat er mis? Kunnen wij je misschien helpen?

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

ik kan geen klachtenformulier doorsturen

Je hebt de CAPTCHA aangevinkt?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Huzzie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

ik kan geen klachtenformulier doorsturen

Beste, 

Zoals omschreven in mijn vorige vraag krijg de melding "ongeldig e-mailadres" wanneer ik deze rubriek invul op het klachtenformulier.  Zo geraak ik natuurlijk niet verder.

Ik kan uiteraard ook bellen maar ik heb geen zin om een lange tijd aan de lijn te blijven hangen.  Ik bel nml. niet gratis bovendien wanneer er wordt aangeboden dat je via mail kn reageren dan verwacht ik ook dat dit werkt.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

ik kan geen klachtenformulier doorsturen

Voor alle duidelijkheid: het adres dat je opgeeft is .telenet.be of .pandora.be? Indien zo en het lukt niet, is het voor jou mogelijk om je klacht in te dienen via Facebook of Twitter ? De reactietijd is daar redelijk snel, mogelijk nog sneller dan via een contactformulier. Verder, ik vermoed dat je het al een hebt geprobeerd met een ander adres/alias? Voor elke mailbox kan je 5 aliassen/e-mailadressen aanmaken en in totaal kan je (gratis) tot 10 mailboxen aanmaken. Kan je dus makkelijk even testen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes