Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

waar blijven de snelheidsverhogingen

Het is ondertussen al meer dan 1 jaar geleden,dat we nog eens 'n upgrade van snelheden kregen.

 John Porter wordt eens wakker of laat Duco Sickinghe terug komen.

 

Liberty global Ziggo Nederland

Sneller internet voor Ziggo klanten

 

 

Ziggo is begonnen met het informeren van de klanten over een aanstaande verhoging van de internetsnelheid. Deze snelheidsaanpassing kwam in februari al in de publiciteit.

 

Ziggo maakte vorige week bekend dat vanaf volgende maand de snelheid van enkele zakelijke internetabonnementen voor ZZP-ers wordt verhoogd. Zakelijk levert Ziggo in abonnementsvorm een maximale downloadsnelheid van 500Mbps, terwijl de maximale uploadsnelheid 50Mbps is. Nadat in februari in de media bekend werd dat enkele consumentenabonnementen sneller internet zullen krijgen, is Ziggo deze week daadwerkelijk begonnen met het schriftelijk informeren van betrokken klanten.

ZIGGO BIEDT 30MBPS EXTRA SNELHEID

Ziggo past de internetsnelheid aan van alle abonnementsvormen waarbij op dit moment 120/12Mbps internet wordt geleverd. Deze wordt op 2 april naar 150Mbps download en 15Mbps uploadsnelheid verhoogd. Ziggo stelt dat de snelheidsverhoging automatisch bij klanten wordt doorgevoerd.

0 Likes
21 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

waar blijven de snelheidsverhogingen

Ik ben meer voor een downloadlimiet verhoging dan een snelheidsverhoging.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

waar blijven de snelheidsverhogingen

Die download limiet hebben we al jaren in de lagere abonementen,en aan het goedkoopste zal er weinig of niets meer veranderen qua meer volume.

Wij betalen veel te veel voor onze snelheden ivm Nederland

Jou antwoord is geen oplossing voor wat ik vraag.

Ik ben business klant.

0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

waar blijven de snelheidsverhogingen

Ik wil ook geen oplossing bieden op jouw vraag aangezien dit niet mogelijk is door klanten.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

waar blijven de snelheidsverhogingen

Download is goed (maar mag altijd meer) maar ik wil meer upload 😞

Het is wel vervelend dat het zo lang duurt terwijl we recent een prijsverhoging hebben gehad.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

waar blijven de snelheidsverhogingen

Nog even geduld denk ik. Met de huidige docsis 3.0 modems (de zwarte) kunnen ze tot 400 Mbps down geraken en in theorie tot 120 Mbps up.

 Er zit dus nog rek in met de huidige modems

Ik stel ook vast dat ze, toch in mijn streek, volop bezig zijn, met de ombouw van nodes enz.. Dan nog een herschikking van de fequenties en dan kunnen ze met de nieuwe modems naar gigabit bandbreedte gaan voor de download en tot 240 Mbps voor de upload (al zal dat een illusie zijn denk ik).

Ik vrees alleen dat klanten met een oude coax dropkabel in de problemen gaan komen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

waar blijven de snelheidsverhogingen

Met de huidige nieuwe witte modem AC docsis 3.0 kunnen ze tot 1Gbps down en 100Mbps up.

Met de allernieuwste docisis3.1  die ze nu testen in Philadelphia US tot 10Gbps en 1Gbps up

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

waar blijven de snelheidsverhogingen

Ze kunnen vandaag gemakkelijk 40Mbps upspeed  geven aan de duurdere formules.

edpnet brengt vandaag 20Mbps up over koper.

whoppa en fluo home lopen achter met resp.... 12 en 15Mbps up.

0 Likes
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

waar blijven de snelheidsverhogingen

Wat ben je de daar nu mee. ik zou zo zeggen , heb twee minuten meer geduld.

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

waar blijven de snelheidsverhogingen


@robatoras schreef:

Met de huidige nieuwe witte modem AC docsis 3.0 kunnen ze tot 1Gbps down en 100Mbps up.

Met de allernieuwste docisis3.1  die ze nu testen in Philadelphia US tot 10Gbps en 1Gbps up


 

Moeten ze wel bandbreedte vrijmaken. Want nu gebruiken ze enkel tussen de 66Mhz en de 133 Mhz. Dat zijn 8 kanalen en daar kunnen ze maar tot +- 440 Mbps gaan.

Dat is waar ze nu mee bezig zijn.De ruimte innemen tot 800 Mhz. En dan vermoedelijkdedigitale TV frequenties opschuiven.Ze gaan ze hard nodig hebben want alle download van video on demand moet ook via die kanalen komen.

Dat is natuurlijk een voordeel ten opzichte van VDSL die halen maar een bandbreedte van +- 200 Mbps dacht ik waar ze ook allesmoeten opsteken, terwijl de kabel ongeveer 6000 Mbps bandbreedte heeft.

Moet natuurlijk gedeeld worden door alle aansluitingen op de lus. Daarom verminderen ze ook het aantal aansluitingen op de lus.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

waar blijven de snelheidsverhogingen

@Petito dat is misschien in jou geval zo maar ik upload dagelijks 10 GB een hogere upload zou zeer handig zijn... Het gebeurt ook vaak dat ik zelfs 30GB of meer moet uploaden met 15 Mbps en ik heb een van de duurste pakketten. (Fluo met 200/15 het hoogste is met vast IP adres 240/20 wat den zeer groot prijsverschil is.)
Het gaat hier niet over 2 minuutjes maar over vele uren.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

waar blijven de snelheidsverhogingen

Ik zou ook, eerlijk gezegd, liever een hogere upload hebben. Ik ben hier nu een win10 update aan het downloaden en dat gaat toch niet sneller dan dan 10 Mbps. Dat is natuurlijk een zwaar belaste microsoft server. Maar als die niet rapper kan leveren waar ben ik dan met 200Mbps.

Ikzou het leuk vinden mocht ik zo een 25 tot 30Mbps upload krijgen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? Warming up? BINGO! De volle 100!

waar blijven de snelheidsverhogingen

Alle Apples, Googles, Microsofts,... van deze wereld willen ons 'in the cloud'.

'k Heb vorige week mijn fotobib van 300GB naar mijn OneDrive verplaatst. Voor een beetje amateur die in RAW fotografeert, is dat over de jaren totaal geen uitzonderlijk volume. 100 foto's zijn rap 2GB of meer.

Ik was precies weer in de eighties. Met mijn Whoppa heeft de sync naar ginder DAGEN geduurd. Ging ook nooit sneller dan 13Mbps. Via UTP.

Tja, daar mogen onze providers wel een tandje bijsteken. Mag zelfs een grote tand zijn!

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

waar blijven de snelheidsverhogingen

Waar bijft Telenet met hun snelheidsverhoging voor de klanten

De prijs is pas verhoogd,dat vergeten ze niet.

http://tweakers.net/nieuws/110893/ziggo-introduceert-internetabonnement-met-snelheid-van-300-30mbit-...

We hinken ver achterop  ivm Ziggo(Liberty global)Nederland

http://www.telecompaper.com/nieuws/ziggo-biedt-downloadsnelheid-van-300-mbits--1141365

0 Likes
Amedeeus
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Hoort wie klopt daar? Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

waar blijven de snelheidsverhogingen

Ik denk dat ze bij telenet wachten tot belgacom beweegd.

0 Likes