Beantwoorden
abba001
Professional Meerweter
Berichten: 120
De race is begonnen! Even demarreren... Warming up? BINGO!

zenders die komen en verdwijnen

op 4 juni komt er bij play more : BBC first erbij : http://snap.telenet.be/entertainment/artikel/bbc-first-exclusief-bij-play-more

 

Op 1 juli verdwijnt de digitale zender Libelle TV van het scherm bij Telenet. Sanoma Media Belgium heeft dat vandaag bekend gemaakt.

 

nu is de vraag komen er nog zenders bij, of verdwijnen er nog ??

0 Likes
Beantwoorden
58 reacties
abba001
Professional Meerweter
Berichten: 120
De race is begonnen! Even demarreren... Warming up? BINGO!

zenders die komen en verdwijnen

en op een nieuwsbrief van play  een foto  gezien met de aankondiging van een ouwe bekende : 

namelijk food network op 4 juni (eentje die eindelijk terugkomt)

0 Likes
Beantwoorden
HaveHave2222
Freshman Meerweter
Berichten: 55
On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

zenders die komen en verdwijnen

Is dit een oplossing?

 

Food Network was een zender die reeds aanwezig was. Alleen wordt die nu ook open gesteld voor 'Play' abonnees.

 

Uw  vraag was (net als mijn onbeantwoorde vraag) : Verdwijnen er nog zenders en welke komen er (eventueel) bij?

 

'BBC First' is er eentje die erbij komt (voor 'Play More' abonnees).

0 Likes
Beantwoorden
abba001
Professional Meerweter
Berichten: 120
De race is begonnen! Even demarreren... Warming up? BINGO!

zenders die komen en verdwijnen

of er nu zenders bijkomen of verdwijnen of terugkomen is de vraag : of het nu in play of play more is, zal voor iemand die play more heeft : minder uitmaken, aangezien play ook in play more zit,

als je kunt volgen : alleen kan ik wel begrijpen voor wat meer HD zenders bij play more

0 Likes
Beantwoorden
DeSchryver
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Tien op tien! Handje vol! It's your fifth party! Pionier

zenders die komen en verdwijnen

Ben bijzonder zwaar ontgoocheld dat BBC 3 en vooral BBC 4 verdwijnen waarop een pak interessante historische docu,s maar vooral de heruitzendingen van top of the pops te zien zijn.Volg en leg dit al vijf jaar op schijfjes vast.Iemand een alternatief.
Als klant heb je helemaal niets te zeggen,maandelijks(in mijn geval 140 €) betalen,dat mag je maar voor de rest......Tja heel ongelukkig en dat voor BBC first, een flauw afkooksel met oude series........Stap achteruit wat mij betreft Telenet!
grommit
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Handje vol! Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fifth party!

zenders die komen en verdwijnen

Volledig met je eens weer 2 interessante zenders die verdwijnen. BBC first is geen alternatief.

Als kustbewoner hebben we in de tijd al ITV/CH4  zien verdwijnen niettegenstaand foa te bekijken via sateliet.

benny12
Experienced Meerweter
Berichten: 200
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up?

zenders die komen en verdwijnen

Alee man toch waar zijn jullie bezig die bbc 3.4 zijn niet zo lang op de kabel en op sa weg er mee telenet waar zijn jullie bezig liebele tv komaan zeg en zo veel betalen kom aan ik zeg als telenet zo blijft voortdoen dan is tv vlaanderen oplossing dus is deze ze kwaad op of zo
Groovaholik
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier Primeur! It's your seventh party!

zenders die komen en verdwijnen

Wel ik ben ook van plan over te stappen naar TV vlaanderen. BBC 3 Een 4 weg doet de deur dicht voor mij!! Schandelijk, net voor die posten entertainment pakket genomen en zonder consultatie worden ze vervangen door BBC first dat op een enkele serie na oude brol verwarmt en opdient. Nice one Telenet...

HaveHave2222
Freshman Meerweter
Berichten: 55
On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

zenders die komen en verdwijnen

Oude brol dekt niet de volledige lading van BBC First.

 

Maar de content van BBC3 en BBC4 is totaal anders dan die van BBC First.

 

Dus het excuus aanhalen dat de ene zender de andere 2 vervangt is heel heel flauw.

abba001
Professional Meerweter
Berichten: 120
De race is begonnen! Even demarreren... Warming up? BINGO!

zenders die komen en verdwijnen

nog nooit bij stil gestaan, dat het de BBC zelf is : die BBC three een online zender wil maken, geen linaire, en wat BBC 4 betreft krijgt ook iets anders,

hier heeft telenet niets mee te maken hoor, voor reclamaties een adres BBC

grommit
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Handje vol! Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fifth party!

zenders die komen en verdwijnen

Abba 001

Wellicht heeft U een glazen bol.

De beslissing over BBC3 wordt pas deze maand genomen en gelet op het groot aantal petities voor het behoud in het absoluut nog niet zeker dat die zender als Tv-zender verdwijnt.

Idem voor BBC4 .

De terugkeer van de Food channel is zeker geen compensatie. Bestaan er al niet genoeg kook

programma's ?

 

Laat ons een kat een kat noemen. Telenet kiest voor zenders die zo min mogelijk kosten. 

 

 

HaveHave2222
Freshman Meerweter
Berichten: 55
On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

zenders die komen en verdwijnen

Grommit heeft 100% gelijk.

 

Trouwens - de zenders zijn op 1/7 nog niet verdwenen.

 

Het is inderdaad vrij normaal dat zenders die niet meer kunnen aangeboden worden niet meer kunnen getoond worden. Maar dat is hier niu nog niet het geval.

 

En ik treed de opmerking over the Food channel (of hoe het ook mag heten). Een duur kanaal zal dit zeker niet zijn......

0 Likes
Beantwoorden
Chukky2
Freshman Meerweter
Berichten: 60
Goed bezig! On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

zenders die komen en verdwijnen

Food channel is nooit weggeweest op de kabel , de pluspakket afnemers hebben deze nooit moeten missen , ook zo met vtmkazoom+, pebble tv enz ....... Dus voor telenet zijn dit geen nieuwe zenders zoals ze willen laten blijken ! Foei telenet.
0 Likes
Beantwoorden
abba001
Professional Meerweter
Berichten: 120
De race is begonnen! Even demarreren... Warming up? BINGO!

zenders die komen en verdwijnen

bij de VRT is dit al achterhaald nieuws blijkbaar : http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/cultuur%2Ben%2Bmedia/media/1.1901263

0 Likes
Beantwoorden
HaveHave2222
Freshman Meerweter
Berichten: 55
On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

zenders die komen en verdwijnen

Om dit  aan te geven als oplossing vind ik opnieuw flauw.

 

BBC Three : wordt aangegeven in de herfst. Geen concrete datum en dus geen reden om dit stop te zetten op 1/7.

 

BBC Four : wordt niets over aangegeven. Dus opnieuw geen reden om dit stop te zetten op 01/07.