Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Extra vast internet , samen er door

@Suzy  zoals we allemaal weten geeft Telenet ons extra vast internet in het kader van de Corona , de aangepaste piek en dal uren. Dit is ook altijd netjes meegedeeld via de website en via 'mijn Telenet' met telkens daarin de vermelding tot wanneer het beschikbaar is.

 

Nu heb ik net gezien dat de tekst ervan gewijzigd is , eerst stond er netjes ' we voorzien extra vast internet en dat al zeker tot het einde van het jaar '. Nu merk ik op dat de tekst dus gewijzigd is naar ' daarnaast blijven we ook altijd extra vast internet aanbieden'.  Mag ik hieruit concluderen dat de piek en dal uren ongewijzigd gaan blijven vanaf het nieuwe jaar ? En dat we dus bij deze piek en dal uren blijven? 

 

patrick37_0-1607705045791.png

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
19 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Extra vast internet , samen er door

@patrick37 

Ik ga er pas gerust in zijn als men het niet meer "extra vast" noemt.

Iets dat altijd gaat zijn is niet " extra"


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Extra vast internet , samen er door


@patrick37  schreef:

Zoals we allemaal weten geeft Telenet ons extra vast internet in het kader van de Corona , de aangepaste piek en dal uren. Dit is ook altijd netjes meegedeeld via de website en via 'mijn Telenet' met telkens daarin de vermelding tot wanneer het beschikbaar is.


Dat zal de eerste maanden nog niet veranderen,corona zal ons nog maanden of langer parten spelen,ook al beginnen ze met vaccins toe te dienen vanaf januari ?

Doek gewoon die piek en dal uren op,zekers van de duurdere abonementen met onbeperkt volume.Wat nu al maanden kan,kan ook voor altijd.

 

Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) | Reden: quote verduidelijkt

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Extra vast internet , samen er door

@patrick37 ik heb dit eens nagevraagd en er staat "Daarnaast blijven we ook nog altijd extra vast internet aanbieden". Men wilde hiermee dus niet impliceren dat dit vanaf nu het nieuwe normaal is.

 

Wat ze me wel vertelden was dat Telenet de Corona-situatie blijft opvolgen en aan de hand daarvan evalueert of ze de maatregelen al dan niet blijven aanhouden.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Extra vast internet , samen er door

Ook nu, met de strengere maatregelen, blijft Telenet voor je klaarstaan. Je kan altijd veilig terecht in een Telenet-winkelpunt. Als je wil langskomen, is het niet nodig om een afspraak te maken. Daarnaast blijven we ook nog altijd extra vast internet aanbieden. Zo blijf je onder andere zorgeloos thuiswerken, online les volgen …
Kijk op telenet.be/samenerdoor voor meer informatie over onze maatregelen.

 

 

link werkt hier niet.  Werkt terug.

RuZ
Freshman Veelweter
Berichten: 158
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Extra vast internet , samen er door

En toch blijft het maximum volume voor een "onbeperkt" internet (tussen aanhalingstekens? ja inderdaad, tussen aanhalingstekens) op 750 GB.

 

Ik heb net nog eens op de kalender gekeken en ja, het is echt 2021! 

Onbeperkt... 750 GB... dat is toch niet meer van deze tijd?

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Extra vast internet , samen er door

 Die 750GB in de piek uren die zijn tijdelijk verlengd van 12 naar 17 uur is geen gunst van Telenet

Laat je niets wijsmaken,schande dat piek en dal uren nog bestaan,Telenet (US)de geld slurpers.

Eens ik elders 1Gbps kan afsluiten,ben ik weg.

lukske1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
All I want for X-mas is YOU Jij bent af! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Extra vast internet , samen er door

Ik denk niet dat er nog gratis extra vast internet is.  Het is weer gewoon pré-corona bij telenet.  De versoepelbrigade is al langs geweest.  Het brengt geen geld op en het duurt te lang.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Extra vast internet , samen er door

@lukske1  

Hoe kom je daar zo bij ? Wat is de informatie bron ? 

Als ik kijk in mijn telemeter zie ik nog altijd de aangepaste piek en dal uren. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Extra vast internet , samen er door

Die aangepaste piek en dal uren is de mensen zand in de ogen strooien

Voor de prijs die we betalen,is dit niet meer van deze tijd.Geen enkele andere provider heeft piek en dal uren.

Telenet profiteert van de mensen die snel internet willen zoals ik en zolang er geen FTTH beschikbaar is melken ze ons gewoon  uit.Voorlopig kan ik nergens heen.

 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Extra vast internet , samen er door

@robatoras  

Je kan EDPNET aanvragen of Proximus als je aansluitbaar bent. Heb je onbeperkt volume zoveel je wil tot 3TB dan ben je ook niet meer aan de FUP gebonden. Orange zal voorlopig dit nog niet aanbieden is je probleem direct opgelost. 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Extra vast internet , samen er door


@lukske1  schreef:

Ik denk niet dat er nog gratis extra vast internet is.  Het is weer gewoon pré-corona bij telenet.


Wat is de bedoeling om deze leugens te verspreiden???

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Extra vast internet , samen er door

Ik ben er al langer mee bezig,Informeer bij meerdere aanbieders.Eens aansluitbaar op glasvezel,ben ik weg.Klare taal he @patrick37 Of heb je mijn vorige post niet goed gelezen.

Lees het laatste zinnetje🤔

 

 

 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Extra vast internet , samen er door

@robatoras  

Goed als je dat dan doet. Dan hoef je ook niet elke keer meer met dezelfde antwoorden af te komen. 

 

Jou standpunt kennen we en dat staat in meerdere posts vermeld , al is het wel bijna elke keer hetzelfde maar anders geformuleerd. En dat is voor de meeste niet aangenaam meer, het is meer negativiteit die je erop zet. 

 

Daarnaast zullen er ook meerdere zijn die graag andere dingen zien en of willen maar het is nu eenmaal zo dat Telenet zelf zijn eigen regels bepaald. Voor mij is het namelijk allemaal geen probleem of ik een FUP heb of dat ik 400 zenders heb waarvan ik er maar 10 bekijk. Het aanbod is er nu eenmaal dus voor iedereen iets. 

 

En sorry maar dat wilde ik toch even gezegd hebben want voor vele is dat niet meer aangenaam elke keer dezelfde antwoorden en dezelfde negativiteit die je erop zet. 

 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Extra vast internet , samen er door

Voor de prijs dat Telenet vraagt,mag het wel veel meer zijn.

Weg met die dal-piek uren,weg met die FUP.

Eens glasvezel hier,ben ik er van verlost.